jeg har vært der og synes det var skikkelig dårlig der.!Noen som har vært på barnas hus outlet på furuset? Hva har de der og er det verdt et besøk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har vært der og synes det var skikkelig dårlig der.!Noen som har vært på barnas hus outlet på furuset? Hva har de der og er det verdt et besøk?
Skal straks dra av gårde på søppeldynga med hageavfall. Så skal jeg på jobb klokken 14.Hva er planene for dagen?
Hurra pakken er funnet!
Men nå er det andre gangen på kort tid det blir styr med pakkene mine
min sov også mye fra starten, måtte sjekke han flere ganger da han sov ;9Lurer litt på npr de skal våknehehe
Det er sant. Men nesten så man bekymrer seg for hvor mye hun soverhadde jo ikke sett for meg dette før hun ble født
![]()
Ikke veldig spennende neiIkke så veldig spennende med andre ord
Vi la oss på hvert sitt rom for 10 mnd sidenKan være godt å legge seg sammen da ja.
Vi har ikke lagt oss sammen på mange mange år vi :-o
Nei, håper ikke det! Vi trenger innlegg, og det fortHåper ikke skravlinga dabber av såpass tidlig. Jeg har jo ikke halvveis til 2222 engang! :O
Er du våken?Vekk meg da hihi
Ja ellers skravler jeg med meg selv
Det er posten som surrer. Forrige gang hadde de glemt å scanne den inn, jeg var på postkontoret flere ganger å spurte tter den for jeg synes det var så rart det tok så lang tid, men fikk beskjed omå være tålmodig så kom den.. Jeg endte opp med å ta kontakt med hovudkontoret etter 5 uker som da fant ut at den ikke var scannet innHadde pakken din forsvunnet?
Bestillt fra samme sted eller er det posten som surrer?
JaDet er kjekt å ha i skapet![]()
Haha, er nok bare en fordel å være litt trøtt kanskje.må ikke være våken for det![]()
Jeg driver og forer en syk eldste med varm sjokomelk og kjeks samt koser med lille U som ligger ved siden av megHei på derevi har ligget og slappet av så her spiser hun smoothie til frokost og koser seg med pocoyo på macen
dere gjør da?
aha, håper du får en fin dag på jobb daSkal straks dra av gårde på søppeldynga med hageavfall. Så skal jeg på jobb klokken 14.
Så bra! Blir som et ekstra barn ja.Han har det fint nå, fått litt catnip på klorebrett og alt er bare velstand. Og selvsagt godt med boksemat. Litt som med barn som får belønning etter legebesøk![]()
Det er ikke noe problem, sovner med en gang han har gjort detIkke dårlig det da
Får du sove igjen etter nattmaten da?
Her har hun sovnet for natten mellom 21 og 23, så jeg legger meg samtidig som henne![]()
Ja, kan ikke gi oss før det! Det må da være minstekravet.Jeg dabber ikke av enda. Er ikke halvveis til 1500 engang. Og det skal jeg hvertfall klare!
De bare forteller litt om utviklingen til babyenHar time på helsestasjonen med fysio i morgen.
Noen som vet hva som foregår da, hedde ikke det de forrige gangene.
Er slik gruppe med flere babyer samtidig
Er det Barnas hus outlet på Furuset, det viste jeg ikke.Noen som har vært på barnas hus outlet på furuset? Hva har de der og er det verdt et besøk?
Vet ikkeEr det Barnas hus outlet på Furuset, det viste jeg ikke.
Var på Ullevål tidligere, og er dette det samme er det verdt et besøk.
Hvor på Furuset?