Vanskelig å sove uten mannen?mannen kommer å legger seg snart, så håper det hjelper på å få sove etter hvert![]()
Her legger mannen seg 21.30, da er ikke jeg sengeklar gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å sove uten mannen?mannen kommer å legger seg snart, så håper det hjelper på å få sove etter hvert![]()
ja når humøret mitt er blæ da klarer ikke jeg å legge meg uten han. oi det skjønner jegVanskelig å sove uten mannen?
Her legger mannen seg 21.30, da er ikke jeg sengeklar gitt![]()
Kan være godt å legge seg sammen da ja.ja når humøret mitt er blæ da klarer ikke jeg å legge meg uten han. oi det skjønner jeg![]()
oi såpass jaKan være godt å legge seg sammen da ja.
Vi har ikke lagt oss sammen på mange mange år vi :-o
Æsj :-(
Stakkars katten :-(

Jeg elsker spareribs!De må prøves, dersom du liker den slags!![]()
Æsj, så kjedelig. Bør ikke løpe for mye på asfalt jeg heller, men litt går heldigvis bra.Kan ikke løpe på asfalt
Har dere ikke fått den enda???Gaaah når skal den tven sendes videre da
Jeg dabber ikke av enda. Er ikke halvveis til 1500 engang. Og det skal jeg hvertfall klare!Håper ikke skravlinga dabber av såpass tidlig. Jeg har jo ikke halvveis til 2222 engang! :O
God morgen. Lykke til med hverdagen!God morgen!
Snart sfo, bhg og jobb igjen.
Enda et par timer til jeg må være på jobb da men![]()
Men når vi våkner så kan vi ikke logge og dra oss heller![]()
Vanskelig å sove uten mannen?
Her legger mannen seg 21.30, da er ikke jeg sengeklar gitt![]()
En ganske lei tanke i grunn..Oh yes! Er litt fælt at man bruker så mye av livet på å sove.
Klart du må vise fram vidunderet dittJa, litt
Må jo snart innom og vise frem F...de maser allerede!
Men får se når det blir, er jo midt i oppstart med nye barn nå, mye smitte ute og går![]()
Stemmer, det var det jeg skulleDa må du bare finne ut hvem jeg er i virkeligheten først da![]()