Skravletråd august

Da har dere jo fått tid til mye på 6 timer! Hvordan ble dagen idag?
Kaptein Sabeltanns verden og Hakkebakkeskogen tror jeg var høydepunktet for min da vi var der for noen uker siden:) Og Sabeltann-showet såklart!! Det var skikkelig gøy!! Ja og badelandet! Og jungelbob'en:) Herregud.. Alt var gøy jo!

Tok jungelbob to ganger i går og to ganger idag. Eldste har dermed tatt den 8 ganger på to dager :p

Jeg og yngste så løvepresentasjonen, eldste og mannen så "møt et krypdyr". D var en slange. Og eldste fikk ta på den :o jeg er glad jeg ikke var med :p

Vi har vært en tur med den sorte dame, pappan i huset vant en diger Minion til eldste, så skulle han prøve å vinne til yngste og, og d greide han :p

Vi har spist pizza, lekt, gått under fossen, fulgt etter ekorn, jeg har tatt karusell, kosa oss masse :)

Nå var nettet tilbake. Vært litt fart her siden i stad ser jeg:) Hva har jeg gått glipp av??:O

Tok jungelbob to ganger i går og to ganger idag. Eldste har dermed tatt den 8 ganger på to dager :p

Jeg og yngste så løvepresentasjonen, eldste og mannen så "møt et krypdyr". D var en slange. Og eldste fikk ta på den :o jeg er glad jeg ikke var med :p

Vi har vært en tur med den sorte dame, pappan i huset vant en diger Minion til eldste, så skulle han prøve å vinne til yngste og, og d greide han :p

Vi har spist pizza, lekt, gått under fossen, fulgt etter ekorn, jeg har tatt karusell, kosa oss masse :)
Åj for noen tøffinger som turte det!
Haha, jungelbob'en 8 ganger ja;) Fornøyd hn da:)
Høres ut som dere har hatt det helt knall! Og for en vinnerlykke! Vant bare et småbamser vi!Været vært bra og?

Er jernlageret ditt på 7-8??? Det er jo fryktelig lavt!! Jeg hadde 50 med eldste, noen og 20 med yngste.

Blander du jernlager og blodprosent (hb)???
Nei jernlageret mitt var så lavt etter min MA i mars så har tatt jern. Får svar på onsdag hva den ligger på og skal ta nye prøver for vet at det ikke er bra :O har hatt 22 før så kroppen er blitt preget. Tar 2 Jerntabletter om dagen nå :)

Må og ta nye hemostaseprøver siden de ble tatt når jeg var gravid :/

Back
Topp