Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får dreamfeede han da, så slipper du våkne rett etter du sovnerDa er jeg i seng.
Venter nå bare på at lille U skal våkne og være sulten.
Det gjør han alltid når jeg legger meg
Den skulle jeg også egentlig vært med påJeg må fort opp i 30-35 jeg og, for skal løpe 5km på kk-mila om 3.5 uke...![]()
Er det mange som har falt av, eller er man bare dårligere på å skravle nå?Aktiviteten har roet seg endel i det siste![]()
Egentlig? Og du skal ikke, fordi...?Den skulle jeg også egentlig vært med på
Da har dere jo fått tid til mye på 6 timer! Hvordan ble dagen idag?
Kaptein Sabeltanns verden og Hakkebakkeskogen tror jeg var høydepunktet for min da vi var der for noen uker sidenOg Sabeltann-showet såklart!! Det var skikkelig gøy!! Ja og badelandet! Og jungelbob'en
Herregud.. Alt var gøy jo!
Ja, mange ganger! Vært jenvlig plaga siden vi fikk Get for to år siden. Har måtta bytta boks to ganger og.Så kjedelighar dere klaget?!
Er dere og plaga med Get? Er mulighet for det sånn delvis her i byen, men akkurat ikke her vi bor så må ha parabol når vi går overVi skal gå over fra Get til CD så fort de er ferdig med å grave fiber![]()
Åj for noen tøffinger som turte det!Tok jungelbob to ganger i går og to ganger idag. Eldste har dermed tatt den 8 ganger på to dager
Jeg og yngste så løvepresentasjonen, eldste og mannen så "møt et krypdyr". D var en slange. Og eldste fikk ta på denjeg er glad jeg ikke var med
Vi har vært en tur med den sorte dame, pappan i huset vant en diger Minion til eldste, så skulle han prøve å vinne til yngste og, og d greide han
Vi har spist pizza, lekt, gått under fossen, fulgt etter ekorn, jeg har tatt karusell, kosa oss masse![]()
Nei jernlageret mitt var så lavt etter min MA i mars så har tatt jern. Får svar på onsdag hva den ligger på og skal ta nye prøver for vet at det ikke er bra :O har hatt 22 før så kroppen er blitt preget. Tar 2 Jerntabletter om dagen nåEr jernlageret ditt på 7-8??? Det er jo fryktelig lavt!! Jeg hadde 50 med eldste, noen og 20 med yngste.
Blander du jernlager og blodprosent (hb)???
Tusen takkGratulerer så mye![]()
Vi er flinkeDet gjorde jeg også![]()
Tusen takkGratulerer med detbra jobba
Jeg har det ganske traveltEr det mange som har falt av, eller er man bare dårligere på å skravle nå?