Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er veldig koselig![]()
Her ogNeida, vaske har vi sluttet med![]()
Greit å komme i mål så tidlig daRegner med å få de siste 100 i løpet av morgendagen
Det er veldig kjektStemmer det, men veldig smart innredet og åpent da
Skulle så veldig gjerne hatt søstra mi her. Har faktisk snakka om det men kjæresten er opprinnelig fra Finnmark og vil flytte dit. Det vil ikke hun!Hans mor bor ikke så langt unna da, men ja, han har gledet seg veldig til å få henne nedover
Ja men så var jeg mye syk og plaget da, så det var derfor jeg skreik Haha
Drikker du brus hver dag?
Så da kan jeg bare forsvinne resten av måneden daGreit å komme i mål så tidlig da![]()
Ja, jeg har heldigvis detHahanei du har jo en god unnskyldning for kulemage
![]()
God kveldGod kveld damer. Hva skjer?
Jeg har ikke rukket innom på ett par dager for har hatt fullt opp med å lage rapporter. I morgen skal det være informasjons møte på jobben for sjefen min har solgt selskapet. Blir spennende å høre hva som skjer.,,
Vet ikke om jeg tror helt på det daSå da kan jeg bare forsvinne resten av måneden da![]()
Så herligHan er ikke det, og det er litt uvandt.
Han var veldig liten veldig lenge, men brått så skjøt han "i taket"
Hurra, så flink du erJippi, 2.122 innlegg, da er det bare 100 stykker igjen![]()
HAr bedre nå enn vi hadde tidligere så er egentlig fornøyd.Det er veldig kjekt
Har inntrykk av at dere har god plass!
Så kjedelig daDa var nettet borte.. Igjen.. Bare tull med Get hele tiden. Forrige mnd var vi uten i 4 dager. Bare sån helt plutselig. Håper ikke det blir borte så lenge denne gangen. Ødelegger jo slravliga mi!
Åja, da hadde du grunn nok ihvertfall
Ja, drikker brus hver dag
Har nok bare godt av å kutte ned på det![]()
Ja man blir gal om man bare sitter inne og prater babyspråkJa det er detikke alltid det passer da, men får være med når det passer
jeg kommer nemlig til å bli gal om jeg skal fortsette med så lite voksenkontakt som jeg har hatt Haha
Eldste begynte først i barnehagen når han var 1,5 år, de brukte han størrelse 74 i klær, og fortsatte å ligge 2 størrelser for lavt i forhold til alderen til han var en 5-6...Så herlighåper mellomste her gjør det samme...han er så liten, alle tror han er yngre enn det han er
![]()