Tror det er beste planen i dag ja![]()
Ja, er nok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er beste planen i dag ja![]()
Mener de har det på BogerudNoen som vet hvor an kan få kjøpt en sånn stor nål, som det er plass til å tre en vanlig bomullstråd gjennom? Har sjekka europris og sparkjøp, men de hadde ikke:O
God morgenTidlig oppe for å reise av gårde på jobb. Håper dere får en strålende dag
![]()
Og så er dagen kommet. Om bare litt over fem timer skal vi få hilse på lille i magen igjen. Håper alt står bra til med den. Som en bonus håper jeg vi får vite kjønn også.
God formiddag søte jenterGod morgen. Her blir det jobb etter søvnløs natt. Kjipe saker!![]()
Å neiÅ for en fin gjeng vi er her hjemme.
Både mannen, frøkna og jeg er syke
God formiddagGod morgen![]()
Håper alle har sovet godt![]()
Hva skjer hos dere i dag?![]()
Gratulerer så mye med stor guttKan ikke det barnet våkne snart!
Masse lykke til hos legenGod morgenfikk avbestllingstime idag jeg. Så da bærer det til Drammen og time 14:20 idag. Dere skal idag?
![]()
Må vel snart vaske litt klær.
Bare slappe av litt først![]()
Isj, klesvask... Ikke minn meg på detMå vel snart vaske litt klær.
Bogerud? Er det en butikk? Ikke noe vi har her i hvert fallMener de har det på Bogerud
Jepp! Men er innmari trøtt for tida, så tror nesten ikke en bombe kunne Vekka meg !Det er jo supert![]()
Det må jeg og. Men akkurat nå har jeg pause og koser jeg meg med en kopp kaffe. Får ta det etterpå.Må vel snart vaske litt klær.
Da må du ha god vaktGod formiddag
Her er det jobb idag!
HeiGod morgenfikk avbestllingstime idag jeg. Så da bærer det til Drammen og time 14:20 idag. Dere skal idag?
![]()
Så lurt!! Og er jo sosialt akseptert å gå med solbriller på denne årstiden og, så da slipper du de blikkene.Ja veldig glad for det, også er de blanke og med silikon så behagelig og synes ikke for andre![]()
Aha, ja, da må vel hybelkaninene fjernes fra hjørnene ja!Samme her.. Eller må vaske rundt litt i heimen generelt. Helsesøster kommer på hjemmebesøk imorgenmå jo freshe opp litt
![]()
Er en kjede med ganske "kjerring" klær, barneklær og sy/strikke ting.Bogerud? Er det en butikk? Ikke noe vi har her i hvert fall![]()
Åja, aldri hørt om! Hørte ut som noe a la coop samboEr en kjede med ganske "kjerring" klær, barneklær og sy/strikke ting.
Sjekket nettsiden deres, ser ut som om de bare er på østlandet