Aha, nei, da er det nok en anelse tidlig ja!![]()
Ja, er nok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, nei, da er det nok en anelse tidlig ja!![]()
Ja, det er det! Gleder meg til det blir min tur!Ja, er nok detmen var gøy å vinne da!
![]()
Haha, uff, ikke lett når man ikke ser hvor man går.Der kom hanhan den lesing sin
leser over alt og i går da lo jeg godt. Han holdt på å tryne så det sang etter
![]()
Her og. God natt!Da sier jeg god natt![]()
Nei, det gjør det ikkeSkader ikke å sende en høflig mail og spørre iallefall!![]()
Å nei, jeg som skulle legge meg tidligOops, klokka er hundre! :O
Jeg må legge meg. Natta, jenter! Skravles senere!![]()
Ja, det er det! Gleder meg til det blir min tur!![]()
God nattDa sier jeg god natt![]()
Oops, klokka er hundre! :O
Jeg må legge meg. Natta, jenter! Skravles senere!![]()
Og det gjorde nesten jeg med yngste ;-)Til de er to år
Jeg ammet yngste i nesten to år jeg, var bare kos :-DTo år var lenge![]()
Jeg synes også det var greit uten for mye besøk ;-)Ok, høres jo veldig greit ut. For min del så trenger ingen besøke meg på barsel, bortsett fra vesla og pappaen da. Syntes bare det var mas selv. Ville helst at de skulle vente til vi kom hjem.![]()
Hahahaha! Vi skulle født på samme sykehus på samme dag. Fy faen vi hadde laget liv i leieren! Treliter vin og fenalår enyone? Fest på rom 10!Haha, jeg er kjent for å være et skikkelig stabeis til tider. Så jeg kommer antageligvis til å si noe ala "Nei! Jeg MÅ faktisk ingenting! Jeg drar hjem!" mens de holder på å sy meg nedentil eller noe.![]()
Du får gjøre han grei mot deg!Haha, ja, skjønner ikke helt poenget.men skal ta meg en lang prat med fastlegen min, og undersøke hvordan det er nå. Før jeg begynner å grue meg FOR mye.
Litt ubehagelig bare, for flytta jo nettopp og aldri vært hos denne legen før. Så vet ikke om han er grei mot meg!