Skravletråd august

Der kom han :) han den lesing sin :p leser over alt og i går da lo jeg godt. Han holdt på å tryne så det sang etter :p

Da sier jeg god natt :)

Oops, klokka er hundre! :O
Jeg må legge meg. Natta, jenter! Skravles senere! :D

Ok, høres jo veldig greit ut. For min del så trenger ingen besøke meg på barsel, bortsett fra vesla og pappaen da. Syntes bare det var mas selv. Ville helst at de skulle vente til vi kom hjem. :)
Jeg synes også det var greit uten for mye besøk ;-)
Var mer besøk med eldste, med yngste var det bare pappan og storebror utenom bestefar den ene gangen. Men pappan og storebror var bare innom en dag til pga reisevei og at samboer ikke har lappen. De måtte ta tog og det var så tungvint på ettermiddager etter jobb. Vi valgte at samboer tok sine to uker da jeg kom hjem pga ks.
Jeg hadde enerom den uka jeg lå der pga snittet.

Da må jeg også legge vekk mobilen!
Skal opp om under fem timer :-o
Første dag på jobb etter ferien :-o

Her er kveldens negler, klare for nye barn på avdelingen ;-)
1439163946461.jpg

Haha, jeg er kjent for å være et skikkelig stabeis til tider. Så jeg kommer antageligvis til å si noe ala "Nei! Jeg MÅ faktisk ingenting! Jeg drar hjem!" mens de holder på å sy meg nedentil eller noe. :P
Hahahaha! Vi skulle født på samme sykehus på samme dag. Fy faen vi hadde laget liv i leieren! Treliter vin og fenalår enyone? Fest på rom 10!

Haha, ja, skjønner ikke helt poenget. :rolleyes: men skal ta meg en lang prat med fastlegen min, og undersøke hvordan det er nå. Før jeg begynner å grue meg FOR mye. :P
Litt ubehagelig bare, for flytta jo nettopp og aldri vært hos denne legen før. Så vet ikke om han er grei mot meg!
Du får gjøre han grei mot deg! :D Bare vær ærlig. Leger og mannfolk flest digger vel kvinner i nød og vi er jo typ i nød fordi vi helst ikke vil sette ei tå innafor barsel :rolleyes: han vil sette det som sin misjon å få deg til P ombestemme deg :-)

Back
Topp