Jøss, den er ikke verst! Har du noengang vunnet noe ?
Ja, vant våtdrakt i april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, den er ikke verst! Har du noengang vunnet noe ?
Ja, det var mange katter i den sekken. Vi hadde med elektriket og tømrer på visning, men det hjalp ikke så mye.Usj a meg, litt katta i sekken?
Er nok vanlig å få seg noen overraskelser - der fikk vi her og. Elektriske var helt på jordet, stemte ikke med samsvarserklæringa i det hele tatt. Heldigvis er mannen elektriker. HELDIGVIS. Ellers hadde vi nok gått til sak.![]()
Du kan feks sende Mail til antikvarer. Blomquist i Oslo feks. Men også andre som selger antikk. Kan godt være de vil se maleriet live da, for å klare å evt autentisere det. Jeg har bare fått taksert noen verdifulle skulpturer, og da sendte jeg bare bilde over mail.Noen som vet hvordan man kan taksere et maleri? Tror maleriet jeg kjøpte i dag er verdt litt mer enn 200 kr
Nei, det er santJa, nei det er vel ikke godt å si hvor lenge det blir på forhånd![]()
Så kult! Fått brukt den noe?Ja, vant våtdrakt i aprilmen ikke noe siden da..
Er jo kjekt å skravleTakkarble litt revet med
![]()
Betalte du noe for det?Du kan feks sende Mail til antikvarer. Blomquist i Oslo feks. Men også andre som selger antikk. Kan godt være de vil se maleriet live da, for å klare å evt autentisere det. Jeg har bare fått taksert noen verdifulle skulpturer, og da sendte jeg bare bilde over mail.![]()
Oh no, så ille.Ja, det var mange katter i den sekken. Vi hadde med elektriket og tømrer på visning, men det hjalp ikke så mye.
Nå har vi revet ned det meste og bygget det opp igjen. Dukker alltid opp noe nyttmen nå nærmer vi oss..
Nei. Vet noen krever betaling dersom du ikke skal selge det hos dem.Betalte du noe for det?
Vi hadde ikke eierskifteforsikringOh no, så ille.hadde dere eierskifteforsikring?
Er veldig kjedelig med mye ekstraarbeid. Hadde det litt sånn med første huset vårt. Måtte plutselig skifte ut alt det Elektriske og alt av rør. Det var en kostbar affære. Men ikke totalrenovering da.
Er dere handy da og gjør mye selv?
TakkNei. Vet noen krever betaling dersom du ikke skal selge det hos dem.
Jeg fikk det taksert hos Randaberg antikk, tror jeg det het? Var en antikkbutikk i stavanger iallefall. (Randaberg er en bydel)
Men deilig at dere snart er ferdige iallefall. Da kan dere klappe dere selv på skuldra og bare nyte!Vi hadde ikke eierskifteforsikringHar gjort det meste selv, men det har tatt tid
Så kult! Fått brukt den noe?![]()
Skader ikke å sende en høflig mail og spørre iallefall!Takklurer på om jeg må få det taksert
![]()
Aha, nei, da er det nok en anelse tidlig ja!Neimini er bare 11 dager, så den må nok vente til neste år
Tantebarnet har fått låne den i år istedenfor![]()