Skravletråd august

Usj a meg, litt katta i sekken?
Er nok vanlig å få seg noen overraskelser - der fikk vi her og. Elektriske var helt på jordet, stemte ikke med samsvarserklæringa i det hele tatt. Heldigvis er mannen elektriker. HELDIGVIS. Ellers hadde vi nok gått til sak. :p
Ja, det var mange katter i den sekken. Vi hadde med elektriket og tømrer på visning, men det hjalp ikke så mye.
Nå har vi revet ned det meste og bygget det opp igjen. Dukker alltid opp noe nytt:( men nå nærmer vi oss..

Noen som vet hvordan man kan taksere et maleri? Tror maleriet jeg kjøpte i dag er verdt litt mer enn 200 kr
Du kan feks sende Mail til antikvarer. Blomquist i Oslo feks. Men også andre som selger antikk. Kan godt være de vil se maleriet live da, for å klare å evt autentisere det. Jeg har bare fått taksert noen verdifulle skulpturer, og da sendte jeg bare bilde over mail. :)

Du kan feks sende Mail til antikvarer. Blomquist i Oslo feks. Men også andre som selger antikk. Kan godt være de vil se maleriet live da, for å klare å evt autentisere det. Jeg har bare fått taksert noen verdifulle skulpturer, og da sendte jeg bare bilde over mail. :)
Betalte du noe for det?

Mannebeinet er så treg :p må opp før 9 i morgen for må ringe legen. Ja jenta mi står opp 9. Men idag sto hun opp så tidlig som 05:30. Trodde jeg skulle krepere så fikk sovet og mannen sto opp :)

Ja, det var mange katter i den sekken. Vi hadde med elektriket og tømrer på visning, men det hjalp ikke så mye.
Nå har vi revet ned det meste og bygget det opp igjen. Dukker alltid opp noe nytt:( men nå nærmer vi oss..
Oh no, så ille. :( hadde dere eierskifteforsikring?
Er veldig kjedelig med mye ekstraarbeid. Hadde det litt sånn med første huset vårt. Måtte plutselig skifte ut alt det Elektriske og alt av rør. Det var en kostbar affære. Men ikke totalrenovering da.
Er dere handy da og gjør mye selv?

Betalte du noe for det?
Nei. Vet noen krever betaling dersom du ikke skal selge det hos dem. :)
Jeg fikk det taksert hos Randaberg antikk, tror jeg det het? Var en antikkbutikk i stavanger iallefall. (Randaberg er en bydel)

Oh no, så ille. :( hadde dere eierskifteforsikring?
Er veldig kjedelig med mye ekstraarbeid. Hadde det litt sånn med første huset vårt. Måtte plutselig skifte ut alt det Elektriske og alt av rør. Det var en kostbar affære. Men ikke totalrenovering da.
Er dere handy da og gjør mye selv?
Vi hadde ikke eierskifteforsikring:( Har gjort det meste selv, men det har tatt tid

Nei. Vet noen krever betaling dersom du ikke skal selge det hos dem. :)
Jeg fikk det taksert hos Randaberg antikk, tror jeg det het? Var en antikkbutikk i stavanger iallefall. (Randaberg er en bydel)
Takk:) lurer på om jeg må få det taksert:)

Tror mannen har detti i do *ler* godt jeg er så trøtt at jeg er overtrøtt :p slipper å være så lei meg da

Back
Topp