Skravletråd august

Endelig kan jeg si meg fornøyd med skille mellom 2 forskjellige farger på veggen på barnerommet. Der en vegg er mørkere enn de andre. Vi hadde nok ikke hvert nøye nok med maskeringen (trykket nok ikke tapen godt nok på veggen, slik at maling festet seg litt under noen steder) da vi malte første gangen 2 strøk. Så nå har jeg fin pussa på de 2 hjørnene og resultatet ble så mye bedre ;) Letta.no Nå er det bare igjen å male listene på den ene veggen med mørk farge og så er rommet endelig ferdig!! Men da skal jeg male sprinkelsenga, en tavle og beina til 4 stoler... Gud... Blir jo aldri ferdig å male... Har jo malt skohylle (hjemmelagd), tripptrapp stol og vitrinneskap fra før....
Kjekt når ting begynner å bli ferdig:) vi pusser opp soverommet vårt.

Jeg vet ikke:) jeg er bare litt lei av at man forguder morsmelk og gir de som ikke klarer å amme dårlig samvittighet.
Jeg mener og at folk må få amme hvor lenge de vil uten at folk skal blande seg inn. Det finnes gode argumenter for å amme, men det finnes og gode for å slutte.
Ingen feil å gi flaske ! :)

Jeg og er for morsmelk, men stusser bare over at det er anbefalt å amme så lenge
Det er pga immunforsvaret til barnet. Det er ikke ferdig før 6-7 års alderen og ammingen hjelper på :)

Hadde vært kjekt å få besøk av han:) ser for meg at vi hadde fått mye kjeft.. he he
Haha, her og! Kjenner oss VELDIG igjen i mange av problemstillingene. Heldigvis fått de fleste prosjekter i mål nå, men er alltid noe å ta tak i. :P

Haha, her og! Kjenner oss VELDIG igjen i mange av problemstillingene. Heldigvis fått de fleste prosjekter i mål nå, men er alltid noe å ta tak i. :p
Vi og. " hvorfor har du ikke gjort ferdig detta her, da? " gjør deg ferdig med ett og ett rom, dere har jo begynt overalt..

Vi og. " hvorfor har du ikke gjort ferdig detta her, da? " gjør deg ferdig med ett og ett rom, dere har jo begynt overalt..
Tihi, er skyldige der vi og. Flyttet til nytt hus i sommer da, og denne ganga har vi vært mye flinkere. Har nok noe med at det ikke er like mye å pusse opp i dette huset som i det gamle. :P
I gamle huset, tok det nøyaktig 2 år og 5 mnd å bli HELT ferdige med badet. Fuging og pyntelister og foringer. :P

Back
Topp