Det stemmer ikkeJa, for all delmen så vidt jeg har fått med meg så gjelder det bare i begynnelsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer ikkeJa, for all delmen så vidt jeg har fått med meg så gjelder det bare i begynnelsen.
Klart det er når det er anbefaltJa.. Men er sikkert mange som gjør det så lenge
Tviler på det blir tilfelle her..![]()
Amming ser det ut somSå, der var mediefri aften ferdig og bestått!hva skravler vi om idag?
Det er sant. Samtidig som nivået miljøgifter i melka synker etter tid man ammer. Det er mindre miljøgifter i melka etter ett år, enn ved nyfødt. Så sånn sett ikke er fullverdig argument for å slutte med amming ved 1 år kontra ved 2 år.Det hjelper jo, men fortsatt mye skumle greier som følger med. Skal se om jeg finner en link
Gjelder hele veien det, ikke bare i begynnelsen.Ja, for all delmen så vidt jeg har fått med meg så gjelder det bare i begynnelsen.
Bare hyggeligTusen takk![]()
Jeg vet ikkeDet stemmer ikke![]()
Yes det gjør detGjelder hele veien det, ikke bare i begynnelsen.
Jeg ammet ikkke lenge selv men synes fortsatt at amming er viktig og adde fulgt det Who anbefaler om ikke barnet vårt kom for tidlig.Jeg vet ikkejeg er bare litt lei av at man forguder morsmelk og gir de som ikke klarer å amme dårlig samvittighet.
Jeg mener og at folk må få amme hvor lenge de vil uten at folk skal blande seg inn. Det finnes gode argumenter for å amme, men det finnes og gode for å slutte.
Er du sikker? Antistoffer fra vannkopper varer bare til babyen er ca 4 mnd. Mm inneholder ikke nok jern etter fylte 6 mnd.Yes det gjør det
Ja jeg er sikkerEr du sikker? Antistoffer fra vannkopper varer bare til babyen er ca 4 mnd. Mm inneholder ikke nok jern etter fylte 6 mnd.
Jeg fikk kjeft på sykehuset da jeg fortsatt ammet når barnet var over ett år.
Jeg og er for morsmelk, men stusser bare over at det er anbefalt å amme så lengeMorsmelk hjelper til mot kreft både for mor og barntommel opp!!
Ja, dessverrehadde tenkt oss en tur nedover, men snuppis er ikke så glad i å kjøre bil
![]()
Ok. Jeg vet ikke nok om akkurat dette til å uttale meg med sikkerhetJa jeg er sikker
Ja, det hadde vært kjektKanskje neste år?
Aha! Et uuttømmelig tema!Amming ser det ut som
SantAha! Et uuttømmelig tema!![]()