Skravletråd august

Det hjelper jo, men fortsatt mye skumle greier som følger med. Skal se om jeg finner en link
Det er sant. Samtidig som nivået miljøgifter i melka synker etter tid man ammer. Det er mindre miljøgifter i melka etter ett år, enn ved nyfødt. Så sånn sett ikke er fullverdig argument for å slutte med amming ved 1 år kontra ved 2 år.

Men når det er sagt, så er det mange barn som slutter av seg selv, uten at mor får bestemt.

Morsmelk hjelper til mot kreft både for mor og barn :) tommel opp!!

Det stemmer ikke ;)
Jeg vet ikke:) jeg er bare litt lei av at man forguder morsmelk og gir de som ikke klarer å amme dårlig samvittighet.
Jeg mener og at folk må få amme hvor lenge de vil uten at folk skal blande seg inn. Det finnes gode argumenter for å amme, men det finnes og gode for å slutte.

Jeg vet ikke:) jeg er bare litt lei av at man forguder morsmelk og gir de som ikke klarer å amme dårlig samvittighet.
Jeg mener og at folk må få amme hvor lenge de vil uten at folk skal blande seg inn. Det finnes gode argumenter for å amme, men det finnes og gode for å slutte.
Jeg ammet ikkke lenge selv men synes fortsatt at amming er viktig og adde fulgt det Who anbefaler om ikke barnet vårt kom for tidlig.

Endelig kan jeg si meg fornøyd med skille mellom 2 forskjellige farger på veggen på barnerommet. Der en vegg er mørkere enn de andre. Vi hadde nok ikke hvert nøye nok med maskeringen (trykket nok ikke tapen godt nok på veggen, slik at maling festet seg litt under noen steder) da vi malte første gangen 2 strøk. Så nå har jeg fin pussa på de 2 hjørnene og resultatet ble så mye bedre ;) Letta.no Nå er det bare igjen å male listene på den ene veggen med mørk farge og så er rommet endelig ferdig!! Men da skal jeg male sprinkelsenga, en tavle og beina til 4 stoler... Gud... Blir jo aldri ferdig å male... Har jo malt skohylle (hjemmelagd), tripptrapp stol og vitrinneskap fra før....

Ikke meningen å skremme vekk folk pga mitt syn på amming...
Ja ja... jeg ble nesten kastet ut av virologifaget på universitetet da jeg påsto at penger styrer litt for mye....

Back
Topp