Skravletråd august

Jenta mi hadde laken skrekk, men er blitt bedre :)

Har nok endret seg nå.

Når eldste ble født 2009 var det besøkstider man måtte følge.
Og under svineindluensaen ble det enda strengere og det var knapt så familie også kom inn på barsel.

Når frøkna ble født i 2012 var det bare pappa og storebror som kom inn. De gjorde er unntak for bestefar som da kom opp med storebror. Kunne ikke sende en treåring alene inn liksom :-P
Men da fikk ikke besteforeldre heller komme inn på barsel. ;-)
Ok, høres jo veldig greit ut. For min del så trenger ingen besøke meg på barsel, bortsett fra vesla og pappaen da. Syntes bare det var mas selv. Ville helst at de skulle vente til vi kom hjem. :)

Vi hadde med mme sist vi og for hørte det var strengt på sykehuset:P men jeg fikk heldigvis melk som passet de første månedene til den var for tynn og mme måtte ta over.

Haha kvinneklinikken høres veldig spennende ut:P synd den ikke er brukanes for fødekvinner!
Haha, ja, skjønner ikke helt poenget. :rolleyes: men skal ta meg en lang prat med fastlegen min, og undersøke hvordan det er nå. Før jeg begynner å grue meg FOR mye. :P
Litt ubehagelig bare, for flytta jo nettopp og aldri vært hos denne legen før. Så vet ikke om han er grei mot meg!

Back
Topp