Lakenskrekk er ikke bra å haNei, har utviklet lakenskrekk etter to våkenetter, to netter på rad med mini..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lakenskrekk er ikke bra å haNei, har utviklet lakenskrekk etter to våkenetter, to netter på rad med mini..![]()
Skal tidlig opp jeg; )Håper ikke du må alt for tidlig opp i morgen da..
Satser på at du får litt søvn først daSkal tidlig opp jeg; )
Det gjør jeg helt sikkertSatser på at du får litt søvn først da![]()
Særs dårlig kombinasjon når man har småbarn..Lakenskrekk er ikke bra å ha
Får håpe mini sover hele nattaSærs dårlig kombinasjon når man har småbarn..Går vel fort over, håper jeg! Heldigvis sovna mini til riktig tid i kveld, så det er lovende enn så lenge. *bank i bordet*
Krysser fingrene for det!Får håpe mini sover hele natta
Ok, høres jo veldig greit ut. For min del så trenger ingen besøke meg på barsel, bortsett fra vesla og pappaen da. Syntes bare det var mas selv. Ville helst at de skulle vente til vi kom hjem.Har nok endret seg nå.
Når eldste ble født 2009 var det besøkstider man måtte følge.
Og under svineindluensaen ble det enda strengere og det var knapt så familie også kom inn på barsel.
Når frøkna ble født i 2012 var det bare pappa og storebror som kom inn. De gjorde er unntak for bestefar som da kom opp med storebror. Kunne ikke sende en treåring alene inn liksom![]()
Men da fikk ikke besteforeldre heller komme inn på barsel. ;-)
Han våknet når vi gikk for å legge ossEr han ikke trøtt i dag?
Det er forhåpentligvis fort gjortKrysser fingrene for det!Ser for meg at det blir to runder med amming, men det får gå..
![]()
Oj. Det er lenge det.Til de er to år
Det var jo typiskHan våknet når vi gikk for å legge oss
Tusen takk1 år i Norge og 2 verdensbasis![]()
JEg er våkenHar alle lagt seg?
Haha, ja, skjønner ikke helt poenget.Vi hadde med mme sist vi og for hørte det var strengt på sykehusetmen jeg fikk heldigvis melk som passet de første månedene til den var for tynn og mme måtte ta over.
Haha kvinneklinikken høres veldig spennende utsynd den ikke er brukanes for fødekvinner!
Han pleier å bare ville ha litt pupp og så sove igjen, men ikke i dag..Det var jo typisk
Jeg synes det er litt lenge.Akkurat passe det
Akkurat passeOj. Det er lenge det.
Det skal ikke jegSkal tidlig opp jeg; )