Skravletråd august

Ingen baby i nærheten! Ja, foruten den jeg har i magen da;)

Er ikke så langt unna min baby vel? ;)

Vi har lagt oss da, så passer litt dårlig med besøk nå:p

Skjønner du tenker tanken om hjemmefødsel da!

I tillegg har jeg jo erfart at jeg føder lett, så jeg troooor reelt sett vi skulle klart oss med en "jm er på vei i en ambulanse, og barnevakten er på vei så fort de kan" løsning også, om så mannen måtte trå til som medhjelper. Det er mer ideelt å ha ham til å holde meg i HENDENE, så jeg reelt sett kan henge etter ham, ettersom lårene mine lammes av rier enn å ha ham til å ta mot, men må jeg så må jeg. Holde meg i badekarkanten, og føde på badegulvet da (håndklær så det blir mykt) det er jo normalt det varmeste rommet i huset. Ideelt sett slenge noen hpndklr i trommelen, ikke for å tørken, men så de blir myke og varme, til å tørke baby med.

Joda, jeg rakk å tenke veldig godt gjennom dette her en morgen jeg ble liggende våken, eller halvvåken des i drømme, skjønner du.

Trolig rekker vi sykehuset og får den der, gjerne i et badekar, med jm og det hele

Ja, ok, da kan jeg skjønne bekymringen din!! Men får håpe du rekker sykehuset i hvert fall. Eller finner en jm som kan være med hjemme:)

En av delene er å foretrekke ja. Så jeg har søkere ute etter jm, og planlegger ellers å nå sykehuset egentlig

Back
Topp