Røyk, snus, tobakk, bacon, brus, Capri Sonne, kjøtt, kylling, vaskepulver, smågodtHva er det det lønner seg å shoppe i sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Røyk, snus, tobakk, bacon, brus, Capri Sonne, kjøtt, kylling, vaskepulver, smågodtHva er det det lønner seg å shoppe i sverige?
Tusen takkJippi, grattis med det![]()
Da må du finne en å.kose medSkjønner jeg godt! Åå, jeg vil og kose med baby!
Må vente litt lengre enn deg, termin i desemberLenge til?
Haha...må nesten sjekke daVanskelig å si, vet ikke når forrige var![]()
Alt kan sa fikses på må viteDet forklarer mye, men ikke hvorfor han har 9![]()
Ja må jo detGreit å sette navn på plastkoppene da![]()
Gjorde det. 2 timer igjenHaha...må nesten sjekke da![]()
De er de så absoluttNyfødte er jo bare nydelige![]()
At du greier å Holde styr på det da. Greier ikke huske noen ting jegMå vente litt lengre enn deg, termin i desember![]()
Røyk, snus, tobakk, bacon, brus, Capri Sonne, kjøtt, kylling, vaskepulver, smågodt![]()
Det klarer du lett som en plettJeg håpte jeg skulle komme over 1000 i morgen
Vi får se da![]()
Ingen baby i nærheten! Ja, foruten den jeg har i magen daDa må du finne en å.kose med
Kan i hvert fall nyte spark i magenDa må du finne en å.kose med
Ååh...så heldig du erSliten!!! 6 timer i Dyreparken, og skal tilbake dit imorgen + på Ikea!![]()
Klarer å holde styr på noe, men ikke altAt du greier å Holde styr på det da. Greier ikke huske noen ting jegHehe, kan jo hende vi får samtidig da, at min kommer etter og din kommer før
![]()
Nei, og nå som tempo har tatt seg opp så har ingen tidIngen som orker følge med når det er så rolig![]()
Håper på detDet klarer du lett som en plett![]()
Juppstemmer det
Hehe, stakkar mannen da! Du får høre hva han vilhe he.. jeg prøver på en fin måte
Gjorde det likevel jeg daNei, og nå som tempo har tatt seg opp så har ingen tid![]()