Skravletråd august

Husker dere scooby doo? :p jeg og jenta mi ser på det nå :) fant ut at jeg legger meg sammen med hun idag. Er så jævlig sliten :O
Vi ser ofte på Scooby doo:P
Lurt å legge seg tidlig om man er utslitt:) håper litt søvn vil gjøre deg godt!

Nei ikke jeg heller, men det må jo da være noen som følger de opp?
M&m sier at man kan nekte å dra fordi det også er på eget ansvar, så... Men det tilfellet jeg hadde hørt om hadde de jo sendt jordmor på hjemmebesøk dagen etter eller no sånt. Men likevel da..

Vi ser ofte på Scooby doo:P
Lurt å legge seg tidlig om man er utslitt:) håper litt søvn vil gjøre deg godt!
Det er så koselig !! :) håper jeg og :)

Har dere planer for uken da? :)

Den er kjempe fin:D men begynner å bli litt lei:P let it goooooo, hele dagen her....:P
Skjønner du begynner å bli lei :p hun ser på andre ting så går bra så langt :)

De har kvinneklinikk ja, men pasienthotellet er stengt av en eller annen grunn. Og et enerom og resten to, fire eller seksmannsrom. Høres jo flott ut med kvinneklinikk, men aldri helt forstått hva det liksom skal innebære. :rolleyes:
Sykehuset er og mor og barn vennlig, ergo bare et jækla mas om den amminga fra morgen til kveld. De gir ikke mme eller vann hvis det ikke er medisinsk begrunnet.
Nå har jeg tenkt å amme, men forrige gang fikk jeg aldri skikkelig melk, og vet ikke hvordan det blir nå. Så må huske å ta med egen mme og snikgi til ungen i verste fall, for jeg lar ikke barnet mitt sulte én gang til. :rolleyes:
Vi hadde med mme sist vi og for hørte det var strengt på sykehuset:P men jeg fikk heldigvis melk som passet de første månedene til den var for tynn og mme måtte ta over.

Haha kvinneklinikken høres veldig spennende ut:P synd den ikke er brukanes for fødekvinner!

Haha, godt det ikke bare er jeg som er "vanskelig". :p håper jeg føder tidlig på dagen, sånn at jeg kan reise hjem på ettermiddagen/kvelden.
Jeg kommer til å sette meg SÅ på bakbeina jeg! "Nei jeg vil ikke ligge å snakke om været med ukjente blødende damer i tre døgn og høre dem Snorke og unga smatte!" Ææææææ!

Dere som skal ha dåp eller? :)
Kos deg i dåp da. Er det dere som skal ha eller?

Skogstur høres deilig ut. Har dere fint vær og eller? :)

Ingen planer her bortsett fra babykos og litt husarbeid:) skal vel få til en trilletur tenker jeg så både mor, baby og hund får luftet seg:D
Ja, det er kjempedeilig! Har dere noen planer idag?
Hope skulle vel i dåp, men utenom det?
Ja var i dåp :) men ikke våres ! Vi skal ha neste uke

M&m sier at man kan nekte å dra fordi det også er på eget ansvar, så... Men det tilfellet jeg hadde hørt om hadde de jo sendt jordmor på hjemmebesøk dagen etter eller no sånt. Men likevel da..

Oki, men syntes ikke noen skal bli pressa til å reise om de ikke ønsker det...

Back
Topp