Vi ser ofte på Scooby dooHusker dere scooby doo?jeg og jenta mi ser på det nå
fant ut at jeg legger meg sammen med hun idag. Er så jævlig sliten :O
Lurt å legge seg tidlig om man er utslitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ser ofte på Scooby dooHusker dere scooby doo?jeg og jenta mi ser på det nå
fant ut at jeg legger meg sammen med hun idag. Er så jævlig sliten :O
M&m sier at man kan nekte å dra fordi det også er på eget ansvar, så... Men det tilfellet jeg hadde hørt om hadde de jo sendt jordmor på hjemmebesøk dagen etter eller no sånt. Men likevel da..Nei ikke jeg heller, men det må jo da være noen som følger de opp?
Det er så koselig !!Vi ser ofte på Scooby doo
Lurt å legge seg tidlig om man er utslitthåper litt søvn vil gjøre deg godt!
Oppdaga den nettopp viFrost er så koselig filmjenta mi elsker den
![]()
Flink du er daJakoser oss masse
spist ett pizzastykke og litt oste popp idag
holder på å drikke en halvliter med iste!
![]()
Den er kjempe finFrost er så koselig filmjenta mi elsker den
![]()
Da må vi Google litt etterpåSoria moria heter det![]()
Krysser fingre for at du klarer detMå klare å komme over 900 til neste oppdatering. Rykker stadig nedover på listen
Er det du som har flyttet inn til ham?
Ja da har du vel litt å ta tak i![]()
Haha...det hadde de nok![]()
Skjønner du begynner å bli leiDen er kjempe finmen begynner å bli litt lei
let it goooooo, hele dagen her....
![]()
Prøver så godt jeg kanFlink du er da![]()
Ok. Lykke til!Nja, er to små til, men de har heller ikke hotell eller noe sånt.
Men ordner seg. Har planer om å syte litt til fastlegen, se hva han sier.![]()
Vi hadde med mme sist vi og for hørte det var strengt på sykehusetDe har kvinneklinikk ja, men pasienthotellet er stengt av en eller annen grunn. Og et enerom og resten to, fire eller seksmannsrom. Høres jo flott ut med kvinneklinikk, men aldri helt forstått hva det liksom skal innebære.![]()
Sykehuset er og mor og barn vennlig, ergo bare et jækla mas om den amminga fra morgen til kveld. De gir ikke mme eller vann hvis det ikke er medisinsk begrunnet.
Nå har jeg tenkt å amme, men forrige gang fikk jeg aldri skikkelig melk, og vet ikke hvordan det blir nå. Så må huske å ta med egen mme og snikgi til ungen i verste fall, for jeg lar ikke barnet mitt sulte én gang til.![]()
Jeg kommer til å sette meg SÅ på bakbeina jeg! "Nei jeg vil ikke ligge å snakke om været med ukjente blødende damer i tre døgn og høre dem Snorke og unga smatte!" Ææææææ!Haha, godt det ikke bare er jeg som er "vanskelig".håper jeg føder tidlig på dagen, sånn at jeg kan reise hjem på ettermiddagen/kvelden.
Dere som skal ha dåp eller?![]()
Kos deg i dåp da. Er det dere som skal ha eller?
Skogstur høres deilig ut. Har dere fint vær og eller?
Ingen planer her bortsett fra babykos og litt husarbeidskal vel få til en trilletur tenker jeg så både mor, baby og hund får luftet seg
![]()
Ja var i dåpJa, det er kjempedeilig! Har dere noen planer idag?
Hope skulle vel i dåp, men utenom det?
Jeg begynner på jobb igjen :-oHar dere planer for uken da?![]()
M&m sier at man kan nekte å dra fordi det også er på eget ansvar, så... Men det tilfellet jeg hadde hørt om hadde de jo sendt jordmor på hjemmebesøk dagen etter eller no sånt. Men likevel da..
Å så kjedlig ! Men sikkert litt deilig å ?Jeg begynner på jobb igjen :-o