Skravletråd august

Ja, føler det mister litt av poenget når man må kjøre i en time for å komme til et område med litt cacher. :rolleyes:
Heldige! Håper det vokser litt her også snart. :)
Ja, det er litt kjedelig :)

Så fort de som har født.sendest hjem nå for tiden da

Blir vel raskere og raskere. Er noen som har begynt å sende hjem innen få timer bare...? :/

Takk for det! :D
Nei, faktisk ikke vært på ul enda. Skal på fredag da - bare for å se at alt ser bra ut, før vi gjør det offentlig. Blir jo selvsagt skeptisk også når man har så lite symptomer. :rolleyes:
Gratulerer :) greit å ta en tidlig ul.

Takk for det! :D
Nei, faktisk ikke vært på ul enda. Skal på fredag da - bare for å se at alt ser bra ut, før vi gjør det offentlig. Blir jo selvsagt skeptisk også når man har så lite symptomer. :rolleyes:

Kjenner til den ja, men er heldigvis ikke uvanlig det heller da:)
Blir spennende med ul da:) skal dere vite kjønn om de kan se eller?

Jeg synes soya setter en litt emmen smak. Blir ikke fortrolig med den.
Bruker havrefløte som matfløte, men ellers erstattes lite..

Det er nok smak og behag, personlig foretrekker vi soya fremfor havre. Eller hu som ikke skal ha melk foretrekker soya :P

Ja, det er det :)
Vi var veldig flinke på sånt før..kjørte timevis rundt på bilturer/fototurer, laga diverse prosjekter, tok alt på sparket.. Men fy søren, så det har dabba av med årene :o huff...

Det er mange år siden jeg har tatt ting på sparket sånn :P

Det er nok smak og behag, personlig foretrekker vi soya fremfor havre. Eller hu som ikke skal ha melk foretrekker soya :P
Min likte ikke drikke havremelk, men likte rismelk. Soya gikk også greit.

I mat brukte vi det ikke så mye vi testet bare i to uker, men det blir muligens en runde til senere.

Back
Topp