Ja, det er litt kjedeligJa, føler det mister litt av poenget når man må kjøre i en time for å komme til et område med litt cacher.
Heldige! Håper det vokser litt her også snart.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er litt kjedeligJa, føler det mister litt av poenget når man må kjøre i en time for å komme til et område med litt cacher.
Heldige! Håper det vokser litt her også snart.![]()
Skiver, egg og baconHva spiste dere?
Så fort de som har født.sendest hjem nå for tiden da
Jepp. Jeg synes det var greit å reise hjem tidlig denne gangenSå fort de som har født.sendest hjem nå for tiden da
GratulererTakk for det!
Nei, faktisk ikke vært på ul enda. Skal på fredag da - bare for å se at alt ser bra ut, før vi gjør det offentlig. Blir jo selvsagt skeptisk også når man har så lite symptomer.![]()
Jøss, verden er jaggu ikke stor![]()
Takk for det!
Nei, faktisk ikke vært på ul enda. Skal på fredag da - bare for å se at alt ser bra ut, før vi gjør det offentlig. Blir jo selvsagt skeptisk også når man har så lite symptomer.![]()
Da sitter man da her igjen.
Nok en natt med veldig våken baby, forskjellen denne gang er at jeg ikke fikk sove noe før han våknet og må tidlig opp i morgen![]()
Så fort de som har født.sendest hjem nå for tiden da
Ja det har jeg også sett.Blir vel raskere og raskere. Er noen som har begynt å sende hjem innen få timer bare...? :/
Har man hatt en tøff fødsel synes jeg ikkke man burde kastes ut etter et døgnJepp. Jeg synes det var greit å reise hjem tidlig denne gangenmen det burde vært litt mer valgfritt
Jeg synes soya setter en litt emmen smak. Blir ikke fortrolig med den.
Bruker havrefløte som matfløte, men ellers erstattes lite..
Ja, det er det
Vi var veldig flinke på sånt før..kjørte timevis rundt på bilturer/fototurer, laga diverse prosjekter, tok alt på sparket.. Men fy søren, så det har dabba av med årenehuff...
Hadde i fryseren vi ogNam!
Nei, laga ikke selv.. Vi hadde liggende i fryseren
Lager dere selv?
Veldig spennende!Så spennende da![]()
Omtrent det har vi også snart på bordet, bare legg til stekte småpølser og oppskåret tomat, agurk og paprikaSkiver, egg og bacon![]()
Hadde i fryseren vi ogKunne godt tenkt meg og prøvd å lage selv, da
![]()
Det er jeg helt enig i! Er jo litt greit å sjekke babyen ut skikkelig før man blir sendt på dør.Har man hatt en tøff fødsel synes jeg ikkke man burde kastes ut etter et døgn
Det er mange år siden jeg har tatt ting på sparket sånn![]()
Min likte ikke drikke havremelk, men likte rismelk. Soya gikk også greit.Det er nok smak og behag, personlig foretrekker vi soya fremfor havre. Eller hu som ikke skal ha melk foretrekker soya![]()