Skravletråd august

Åh, det er så godt! Jeg får aldri til det til vanlig, men etter jeg ble gravid, er det ingen problem med både en og to dupper i løpet av en dag. :rolleyes:

Energi nivået mitt var helt på bånn da jeg var gravid, så jeg kunne sove nesten hele dagen. Hehe. Mye bedre nå, men deilig med en dupp de dagene jeg har vært oppe et par timer på natta;)

Hvor langt på vei er du? :)

Joda er veldig koselig, og heldigvis ingen som forventer veldig med oppvartning av de som har kommer heller så har jo ikke vært noe stress. Men det er utrolig deilig med en hel dag uten noe besøk for å koble av litt ja:)
Godt de ikke forventer noe ;)

Kos deg med fridagen din :D

Energi nivået mitt var helt på bånn da jeg var gravid, så jeg kunne sove nesten hele dagen. Hehe. Mye bedre nå, men deilig med en dupp de dagene jeg har vært oppe et par timer på natta;)

Hvor langt på vei er du? :)
Ja, det er helt utrolig! Jeg er 12 uker i morra, faktisk! :P
Så håper det blir bedre snart.

Altfor lite snuppa...:(
Vel, hadde jeg stått opp når jeg skulle hadde det bare blitt 1..
Nå må jeg får hevet ut mannen med ungene, ryddet og vasket nede, gå i dusjen, lage sausen til panne cottaen og forberede middagen og det helst får kl 12

Ikke godt å si hva som har skjedd..
Kunne ikke rette det ut når hun sov en gang før hun reagerte...
Vi harr hatt noen sånne runder her i heimen, går over som regel. Men jeg ville prøvd å få rettet det ut for ellers stivner der bare mer. Om det ikke går ville jeg ringt legevakten utpå dagen

Back
Topp