Ja, det er veldig artig. Vi har blitt hektaGeocaching er kjempegøy! Gjorde det litt før, men rant ut i sanden. Skulle ha innført det igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er veldig artig. Vi har blitt hektaGeocaching er kjempegøy! Gjorde det litt før, men rant ut i sanden. Skulle ha innført det igjen!
Åh, det er så godt! Jeg får aldri til det til vanlig, men etter jeg ble gravid, er det ingen problem med både en og to dupper i løpet av en dag.![]()
Tok han med seg bille hjem også?!Haha, ja vi er en sær flokk
Han fant to..og en nasty svær bille![]()
Takk for detKrysser virkelig alt jeg har!
Godt de ikke forventer noeJoda er veldig koselig, og heldigvis ingen som forventer veldig med oppvartning av de som har kommer heller så har jo ikke vært noe stress. Men det er utrolig deilig med en hel dag uten noe besøk for å koble av litt ja![]()
Heldig han er som har degJeg overlever..er så vant til at det står der jo
![]()
Haha. Ja, det tviler jeg ikke ett sekund påEr mer koselig med baby, ja![]()
Altfor lite snuppa...Endte til slutt opp med 3 timer med søvn..
Deilig det daNår bare storebror våknet så sto de opp sammen uten mer styr, heldigvis
Haha, enig i det.Mac er ikke best![]()
Grattis med det liksomFikk 3 timer til stutt
Da ville jeg ha sjekket det oppJa hun klager fortsatt...
Vi flytta tilbake til sørlandet i sommer, og her er det dessverre veldig lite av slikt. :/Ja, det er veldig artig. Vi har blitt hekta![]()
Hehe..,det er det her ogsåÅh, ja var skjønt! Nå er det full rulle her da.![]()
Ja, det er helt utrolig! Jeg er 12 uker i morra, faktisk!Energi nivået mitt var helt på bånn da jeg var gravid, så jeg kunne sove nesten hele dagen. Hehe. Mye bedre nå, men deilig med en dupp de dagene jeg har vært oppe et par timer på natta
Hvor langt på vei er du?![]()
Vel, hadde jeg stått opp når jeg skulle hadde det bare blitt 1..Altfor lite snuppa...![]()
Vi harr hatt noen sånne runder her i heimen, går over som regel. Men jeg ville prøvd å få rettet det ut for ellers stivner der bare mer. Om det ikke går ville jeg ringt legevakten utpå dagenIkke godt å si hva som har skjedd..
Kunne ikke rette det ut når hun sov en gang før hun reagerte...
Nop, er fult kjør utover hele dagen nåGrattis med det liksom
Håper du kan legge deg litt nedpå på dagen idag!
Jupp, de maser etter frokost, så jeg får vel begynne å fungere!Hehe..,det er det her også![]()
Så gøy, de magiske 12 ukeneJa, det er helt utrolig! Jeg er 12 uker i morra, faktisk!
Så håper det blir bedre snart.