Skravletråd august

Jeg tror vi har fint vær :P Hører ikke noe regn i alle fall. Ligger fortsatt i senga. Vi prøver å komme oss ut når jeg har fri :)

Høres ut som du har en rolig søndag foran deg :)

Aha. Deilig å kunne dra seg litt på morgenen og da:)
Her er det litt grått ser jeg, men null regn. Så da er det vel egentlig perfekt turvær. Ikke for varmt og ikke for kaldt heller:)
Har vært mye besøk etter at lille ble født, så må nyte de rolige dagene:D

Hun er 8.5. :)
Er bare nå i sommer hun har blitt slik en syvsover. Før det var hun bestandig oppe mellom halv syv og halv åtte. :rolleyes:
Er kanskje noe med alderen.
Hehe, jeg trodde snuppa de var myyyye yngre. Av en eller anne. Grunn...

God natt :-)

Fælt så vondt frøkna fikk i kneet da hun ramla og skrubba seg i dag...Nå ca 11 timer etter har hun nå vært våken ca en time og sutra og klaga på kneet og vil ikke rette det ut...
Men er ikke vondt andre steder enn akkurat på skrubbsåret...

Hmmm... Er det bare psyken eller er det virkelig noe galt med kneet???

Skulle tro det var ferdig med å svi og sånn nå egentlig..
Ville ha sjekket det om hun fortsetter å klage idag:)

Hun er 8.5. :)
Er bare nå i sommer hun har blitt slik en syvsover. Før det var hun bestandig oppe mellom halv syv og halv åtte. :rolleyes:
Er kanskje noe med alderen.

Stor da jo:)
Ja, er vel gjerne noe som kommer med alderen tror jeg. Jo større de blir, jo lengre vil de sove:p hehe

Syv halv åtte er egentlig passe for min del. Eller ihvertfall rundt 8. Men nå som jeg er oppe på natta og ammer så er det jo litt deilig å sløven ekstra da:)

Jeg har ikke sovet optimalt i natt, ikke etter sånn noe etter fire, før jeg tak sovne kom eldste, var det morgen så han kunne stå opp og spise? Nei sov litt mer, kom opp i vår seng. Vi sovna. Da kom yngste, er det morgen??? Ja , nesten. Koser litt og stå opp? Vil ikke stå opp uten broren, han sover.

Styr!
Hektisk morgen:P
Her sto de opp selv og fant seg hver sin iPad:) men de er så høylytte at det ikke nytter å sove lenger allikevel..

Hehe, jeg trodde snuppa de var myyyye yngre. Av en eller anne. Grunn...
Jeg er jo ikke eldre enn 28 selv, så har kanskje noe med det å gjøre. :rolleyes:
Blir en skikkelig attpåklatt denne her!
Hvor gamle er dine?

God morgen:D
Ikke noe spennende her! Hos deg da?:)
Kos dere i dåp Hope!:D
Skjer svært lite her foreløpig. Jeg sitter i sofaen etter at jeg stod opp med mini, men nå har jo hun sovner igjen da og jeg gidder ikke legge meg igjen:p
Mann og hund sover også, så da sitter jeg her i stillheten da;)

Aha. Deilig å kunne dra seg litt på morgenen og da:)
Her er det litt grått ser jeg, men null regn. Så da er det vel egentlig perfekt turvær. Ikke for varmt og ikke for kaldt heller:)
Har vært mye besøk etter at lille ble født, så må nyte de rolige dagene:D
Ja, det er perfekt :) Da slipper man å svette ihjel også ;)

Kan tenke meg det har vært mye besøk, ja. Koselig med besøk, men av og til er det greit å kunne være litt alene også.

Stor da jo:)
Ja, er vel gjerne noe som kommer med alderen tror jeg. Jo større de blir, jo lengre vil de sove:p hehe

Syv halv åtte er egentlig passe for min del. Eller ihvertfall rundt 8. Men nå som jeg er oppe på natta og ammer så er det jo litt deilig å sløven ekstra da:)
Ja, stor jente nå! Men hadde jo sine fordeler når hun våknet tidlig. Menneskelig vekkerklokke og alt det der. Nå er jo ikke halv ni, som jeg senest pleier å våkne av meg selv, urovekkende sent. Men er deilig å være oppe i morgentimene. :)

Kos! Hva skal dere gjøre der?
Kjøpte ny bærplukker i går, kanskje vi skal innvie den idag!
Blir vel Geocaching på oss, tenker jeg. Skulle ha sanket noe blåbær, men vi får se. Kommer an på om minste sovner :)

Blir vel Geocaching på oss, tenker jeg. Skulle ha sanket noe blåbær, men vi får se. Kommer an på om minste sovner :)
Geocaching er kjempegøy! Gjorde det litt før, men rant ut i sanden. Skulle ha innført det igjen!

Jeg er jo ikke eldre enn 28 selv, så har kanskje noe med det å gjøre. :rolleyes:
Blir en skikkelig attpåklatt denne her!
Hvor gamle er dine?
Oi, fått barn tidlig du da! Men er samme mann ja?

Mine er 4.5 og 6 år. :D

Ja, det er perfekt :) Da slipper man å svette ihjel også ;)

Kan tenke meg det har vært mye besøk, ja. Koselig med besøk, men av og til er det greit å kunne være litt alene også.

Joda er veldig koselig, og heldigvis ingen som forventer veldig med oppvartning av de som har kommer heller så har jo ikke vært noe stress. Men det er utrolig deilig med en hel dag uten noe besøk for å koble av litt ja:)

Ja, stor jente nå! Men hadde jo sine fordeler når hun våknet tidlig. Menneskelig vekkerklokke og alt det der. Nå er jo ikke halv ni, som jeg senest pleier å våkne av meg selv, urovekkende sent. Men er deilig å være oppe i morgentimene. :)

Nei, halv 9 er jo ikke så ille det. Pleier å våkne av meg selv mellom 7 og 9 her, men oftest før 8 da. Men jeg sovner jo gjerne tidlig også da.

Etter at jeg ble gravid og etter at mini kom så kan jeg ta meg en dupp på dagtid da. Deilig det og:)

Back
Topp