Og det er helt greit?!Har det snart ja.. Til de flytter ut i innglassingen![]()
Jeg hadde dødd litt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det er helt greit?!Har det snart ja.. Til de flytter ut i innglassingen![]()
Jeg tror vi har fint værHører ikke noe regn i alle fall. Ligger fortsatt i senga. Vi prøver å komme oss ut når jeg har fri
![]()
Høres ut som du har en rolig søndag foran deg![]()
Kos! Hva skal dere gjøre der?Vi planlegger en tur ut i skogen tror jegMå prøve å nyte at det ikke regner.
Sære interesser dere harSånn..da har man vært ute å fanga padder.. Djiises for noe å ta seg til en lørdagskveld![]()
Hehe, jeg trodde snuppa de var myyyye yngre. Av en eller anne. Grunn...Hun er 8.5.
Er bare nå i sommer hun har blitt slik en syvsover. Før det var hun bestandig oppe mellom halv syv og halv åtte.
Er kanskje noe med alderen.
Ville ha sjekket det om hun fortsetter å klage idagGod natt![]()
Fælt så vondt frøkna fikk i kneet da hun ramla og skrubba seg i dag...Nå ca 11 timer etter har hun nå vært våken ca en time og sutra og klaga på kneet og vil ikke rette det ut...
Men er ikke vondt andre steder enn akkurat på skrubbsåret...
Hmmm... Er det bare psyken eller er det virkelig noe galt med kneet???
Skulle tro det var ferdig med å svi og sånn nå egentlig..
Å nei, så slitsomtDa sitter man da her igjen.
Nok en natt med veldig våken baby, forskjellen denne gang er at jeg ikke fikk sove noe før han våknet og må tidlig opp i morgen![]()
Hun er 8.5.
Er bare nå i sommer hun har blitt slik en syvsover. Før det var hun bestandig oppe mellom halv syv og halv åtte.
Er kanskje noe med alderen.
Hektisk morgenJeg har ikke sovet optimalt i natt, ikke etter sånn noe etter fire, før jeg tak sovne kom eldste, var det morgen så han kunne stå opp og spise? Nei sov litt mer, kom opp i vår seng. Vi sovna. Da kom yngste, er det morgen??? Ja , nesten. Koser litt og stå opp? Vil ikke stå opp uten broren, han sover.
Styr!
Samme herDefinitivt.
Padder, ja, hele terretariet, kunne han fått ha i fred for meg.
God morgen
Skjer det noe spennende her i dag da?![]()
God morgenGod morgenflyr rundt her å prøver å familien klar til å gå i dåp
ha en fin dag
Jeg er jo ikke eldre enn 28 selv, så har kanskje noe med det å gjøre.Hehe, jeg trodde snuppa de var myyyye yngre. Av en eller anne. Grunn...
Skjer svært lite her foreløpig. Jeg sitter i sofaen etter at jeg stod opp med mini, men nå har jo hun sovner igjen da og jeg gidder ikke legge meg igjenGod morgen
Ikke noe spennende her! Hos deg da?
Kos dere i dåp Hope!![]()
Ja, det er perfektAha. Deilig å kunne dra seg litt på morgenen og da
Her er det litt grått ser jeg, men null regn. Så da er det vel egentlig perfekt turvær. Ikke for varmt og ikke for kaldt heller
Har vært mye besøk etter at lille ble født, så må nyte de rolige dagene![]()
Ja, stor jente nå! Men hadde jo sine fordeler når hun våknet tidlig. Menneskelig vekkerklokke og alt det der. Nå er jo ikke halv ni, som jeg senest pleier å våkne av meg selv, urovekkende sent. Men er deilig å være oppe i morgentimene.Stor da jo
Ja, er vel gjerne noe som kommer med alderen tror jeg. Jo større de blir, jo lengre vil de sovehehe
Syv halv åtte er egentlig passe for min del. Eller ihvertfall rundt 8. Men nå som jeg er oppe på natta og ammer så er det jo litt deilig å sløven ekstra da![]()
Blir vel Geocaching på oss, tenker jeg. Skulle ha sanket noe blåbær, men vi får se. Kommer an på om minste sovnerKos! Hva skal dere gjøre der?
Kjøpte ny bærplukker i går, kanskje vi skal innvie den idag!
Geocaching er kjempegøy! Gjorde det litt før, men rant ut i sanden. Skulle ha innført det igjen!Blir vel Geocaching på oss, tenker jeg. Skulle ha sanket noe blåbær, men vi får se. Kommer an på om minste sovner![]()
Oi, fått barn tidlig du da! Men er samme mann ja?Jeg er jo ikke eldre enn 28 selv, så har kanskje noe med det å gjøre.
Blir en skikkelig attpåklatt denne her!
Hvor gamle er dine?
Ja, det er perfektDa slipper man å svette ihjel også
![]()
Kan tenke meg det har vært mye besøk, ja. Koselig med besøk, men av og til er det greit å kunne være litt alene også.
Ja, stor jente nå! Men hadde jo sine fordeler når hun våknet tidlig. Menneskelig vekkerklokke og alt det der. Nå er jo ikke halv ni, som jeg senest pleier å våkne av meg selv, urovekkende sent. Men er deilig å være oppe i morgentimene.![]()