Skravletråd august

Eksperimenter er det mannen som står for her. Og han skal neppe lage middag i dag, han skal jobbe en god del
Kjedelig at mannen må jobbe så mye :(
Vi elsker å utforske kjøkkenet sammen vi da, men vært lite tid/ork til det i det siste.

HELT enig med deg! Hva er det som får folk til å ville se slik, og tilogmed ha det selv? Det er for meg uforståelig...
Mannen skulle nok gjerne hatt en eller annen sak, kjenner jeg han rett her han flytter på både det ene og set andre mens han klipper gresset. Men det kan han glemme

Mannen skulle nok gjerne hatt en eller annen sak, kjenner jeg han rett her han flytter på både det ene og set andre mens han klipper gresset. Men det kan han glemme
Mannen her skulle nok også gjerne hatt noe, bare ikke slanger. Men han respekterer meg nok til å droppe. Heldigvis!

Mannen her skulle nok også gjerne hatt noe, bare ikke slanger. Men han respekterer meg nok til å droppe. Heldigvis!
Ja, heldigvis samme her. Hender han kommer bort med noe i hånda bare for å erte, da.

God morgen:)
Skjer det noe spennende her i dag da? :)

God morgen alle sammen! Ligger å draaar meg i senga, både snuppa og mannen sover enda. Vil bare nyte freden bittelitt til før jeg våkner dem. :P

God morgen alle sammen! Ligger å draaar meg i senga, både snuppa og mannen sover enda. Vil bare nyte freden bittelitt til før jeg våkner dem. :P
God morgen! Ligger og drar oss vi også, men her er alle våkne :)

Jeg skal i dåp :) du da ?
God morgen! Her skal vi nok ut i skogen en tur. Kanskje vi besøker oldemor i kveld. Ellers ingen planer :)

Der da?

Kos deg i dåp da. Er det dere som skal ha eller?

Skogstur høres deilig ut. Har dere fint vær og eller? :)

Ingen planer her bortsett fra babykos og litt husarbeid:) skal vel få til en trilletur tenker jeg så både mor, baby og hund får luftet seg:D

Kos deg i dåp da. Er det dere som skal ha eller?

Skogstur høres deilig ut. Har dere fint vær og eller? :)

Ingen planer her bortsett fra babykos og litt husarbeid:) skal vel få til en trilletur tenker jeg så både mor, baby og hund får luftet seg:D
Jeg tror vi har fint vær :P Hører ikke noe regn i alle fall. Ligger fortsatt i senga. Vi prøver å komme oss ut når jeg har fri :)

Høres ut som du har en rolig søndag foran deg :)

Høres deilig ut. Har stod jeg opp med snuppa som ville ha tørr bleie og pupp:p
Mannen og hunden sover enda.

Hvor gammel er snuppa di? :)

Høres deilig ut. Har stod jeg opp med snuppa som ville ha tørr bleie og pupp:p
Mannen og hunden sover enda.

Hvor gammel er snuppa di? :)
Hun er 8.5. :)
Er bare nå i sommer hun har blitt slik en syvsover. Før det var hun bestandig oppe mellom halv syv og halv åtte. :rolleyes:
Er kanskje noe med alderen.

Back
Topp