Håper du sover nå.Da sitter man da her igjen.
Nok en natt med veldig våken baby, forskjellen denne gang er at jeg ikke fikk sove noe før han våknet og må tidlig opp i morgen![]()
Jeg håper jeg snart føler meg søvnig igjen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du sover nå.Da sitter man da her igjen.
Nok en natt med veldig våken baby, forskjellen denne gang er at jeg ikke fikk sove noe før han våknet og må tidlig opp i morgen![]()
Krysser virkelig alt jeg har!Håper jeg også
Hatt det 2 år og iPhone 1 årblitt mer norske apper til Samsung?
![]()
Da sitter man da her igjen.
Tror jeg at jeg hadde gjort ogsåJada..her fikser man det selv![]()
Jeg tror jeg holder meg til babykos jeg..så kan han ha paddedyra ifred![]()
Definitivt.Tror jeg at jeg hadde gjort også![]()
Så flink du er med mat!Hel langtidsstekt entrecote med blomkål og brokkoli grateng, søtpotetpure og hjemmelaget bearneise saus.
Panne cotta til dessert.
Ja hun er kjempeflink.Så flink du er med mat!
Oi, såpass. Burde vel kanskje ikke svi så veldig nå lengre nei...God natt![]()
Fælt så vondt frøkna fikk i kneet da hun ramla og skrubba seg i dag...Nå ca 11 timer etter har hun nå vært våken ca en time og sutra og klaga på kneet og vil ikke rette det ut...
Men er ikke vondt andre steder enn akkurat på skrubbsåret...
Hmmm... Er det bare psyken eller er det virkelig noe galt med kneet???
Skulle tro det var ferdig med å svi og sånn nå egentlig..
Håper du fikk sove fort igjen.Da sitter man da her igjen.
Samme her! Går knapt nok inntil sånne steder i dyreparker. Æhhh..Definitivt.
Padder, ja, hele terretariet, kunne han fått ha i fred for meg.
Sånn ville vi gjort kyllingbryst også.Ja hun er kjempeflink.
Vår meny som består dn kyllingbryst som kommer til å bli stekt eller grillet og servert med ris og en enkel salat kommer liksom ikke helt på samme nivå...
Jeg går ikke inn til frosker/padder. Nekter. Ei heller slangerSamme her! Går knapt nok inntil sånne steder i dyreparker. Æhhh..
Sånn..da har man vært ute å fanga padder.. Djiises for noe å ta seg til en lørdagskveld![]()
Eller sirisser og edderkopperJeg går ikke inn til frosker/padder. Nekter. Ei heller slanger![]()
Jeg unngår det gjerne jaSamme her! Går knapt nok inntil sånne steder i dyreparker. Æhhh..
HELT enig med deg! Hva er det som får folk til å ville se slik, og tilogmed ha det selv? Det er for meg uforståelig...Eller sirisser og edderkopperKlør på hele kroppen bare jeg tenker på det.
Eksperimenter er det mannen som står for her. Og han skal neppe lage middag i dag, han skal jobbe en god delSånn ville vi gjort kyllingbryst også.
Elsker å eksperimentere med mat, men da oftest elg og fisk som vi har rikelig tilgang på.
Og så er det ikke like spennende lengre nå alt må være melkefritt![]()