Skravletråd august

Jeg har ikke sovet optimalt i natt, ikke etter sånn noe etter fire, før jeg tak sovne kom eldste, var det morgen så han kunne stå opp og spise? Nei sov litt mer, kom opp i vår seng. Vi sovna. Da kom yngste, er det morgen??? Ja , nesten. Koser litt og stå opp? Vil ikke stå opp uten broren, han sover.

Styr!

Så flink du er med mat!
Ja hun er kjempeflink.

Vår meny som består dn kyllingbryst som kommer til å bli stekt eller grillet og servert med ris og en enkel salat kommer liksom ikke helt på samme nivå...

God natt :-)

Fælt så vondt frøkna fikk i kneet da hun ramla og skrubba seg i dag...Nå ca 11 timer etter har hun nå vært våken ca en time og sutra og klaga på kneet og vil ikke rette det ut...
Men er ikke vondt andre steder enn akkurat på skrubbsåret...

Hmmm... Er det bare psyken eller er det virkelig noe galt med kneet???

Skulle tro det var ferdig med å svi og sånn nå egentlig..
Oi, såpass. Burde vel kanskje ikke svi så veldig nå lengre nei...
Hvor gammel er hun?

Ja hun er kjempeflink.

Vår meny som består dn kyllingbryst som kommer til å bli stekt eller grillet og servert med ris og en enkel salat kommer liksom ikke helt på samme nivå...
Sånn ville vi gjort kyllingbryst også.
Elsker å eksperimentere med mat, men da oftest elg og fisk som vi har rikelig tilgang på.
Og så er det ikke like spennende lengre nå alt må være melkefritt :(

Eller sirisser og edderkopper :o Klør på hele kroppen bare jeg tenker på det.
HELT enig med deg! Hva er det som får folk til å ville se slik, og tilogmed ha det selv? Det er for meg uforståelig...

Sånn ville vi gjort kyllingbryst også.
Elsker å eksperimentere med mat, men da oftest elg og fisk som vi har rikelig tilgang på.
Og så er det ikke like spennende lengre nå alt må være melkefritt :(
Eksperimenter er det mannen som står for her. Og han skal neppe lage middag i dag, han skal jobbe en god del

Back
Topp