Nytrent vet jeg ingenting om! Hahaha ikke trent ordentlig på tre mndRent sengetøy er så digg
Enda bedre som nydusjet selv.
Og enda bedre som nytrent OG nydusjet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nytrent vet jeg ingenting om! Hahaha ikke trent ordentlig på tre mndRent sengetøy er så digg
Enda bedre som nydusjet selv.
Og enda bedre som nytrent OG nydusjet![]()
Om jeg har lov til det kan jeg detVil du linke til den da?![]()
Hva slags mat?Jeg så en spennende film som heter Ender's game, og spiste mye god mat![]()
Åh Beklager det tenkte jeg ikke på. Lyst til å sende på pm så gjør gjerne det! Jeg elsker blogger!Om jeg har lov til det kan jeg detbare slette etterpå så ikke kjente ser at jeg er her inne. Det er litt hysj hysj noe av det jeg skriver her inne
Har vurdert å starte å blogge flere ganger selv, men har liksom ikke turt.Alt mulig. Blogger om mamma livet og om opp og nedturer i prøvetiden + ting som engasjerer meg. Hundre prosent ærlig og mine meninger. Liker det sånn![]()
Det kan jeg vettuÅh Beklager det tenkte jeg ikke på. Lyst til å sende på pm så gjør gjerne det! Jeg elsker blogger!![]()
Takk! Leser alltid blogger på sengekantenDet kan jeg vettuså koselig!
jeg og gjør det, men i det siste har det blitt lite lesing av andres. Sender pm nå
![]()
Skal dit snart jeg også.Nå var jeg i seng.
Bare hyggeligTakk! Leser alltid blogger på sengekantenSkikkelig avslappende.
Er det ikke lov å dele linker?Om jeg har lov til det kan jeg detbare slette etterpå så ikke kjente ser at jeg er her inne. Det er litt hysj hysj noe av det jeg skriver her inne
Straks nattatid her nå.Nå var jeg i seng.
Er du kokk?! Det så sykt godt ut!Lettere å vise enn å forklare.
Forretten:
Kremet hvitvinssuppe med schampi og kamskjell
Vis vedlegget 129951
Hovedrett:
Vaktel med pastinakkpure,stekt sjampinjong, kantarell og søtpotet.
Vis vedlegget 129952
Sov godt!Nå var jeg i seng.
God natt og sov godtNå var jeg i seng.
Hællemåne, det ser himmelsk utLettere å vise enn å forklare.
Forretten:
Kremet hvitvinssuppe med schampi og kamskjell
Vis vedlegget 129951
Hovedrett:
Vaktel med pastinakkpure,stekt sjampinjong, kantarell og søtpotet.
Vis vedlegget 129952
Jeg er herGikk alle og la seg?