Skravletråd august

Rent sengetøy er så digg:D
Enda bedre som nydusjet selv.
Og enda bedre som nytrent OG nydusjet :D
Nytrent vet jeg ingenting om! Hahaha ikke trent ordentlig på tre mnd :rolleyes: MEN nydusjet er must!

Vil du linke til den da? :-)
Om jeg har lov til det kan jeg det :) bare slette etterpå så ikke kjente ser at jeg er her inne. Det er litt hysj hysj noe av det jeg skriver her inne

Om jeg har lov til det kan jeg det :) bare slette etterpå så ikke kjente ser at jeg er her inne. Det er litt hysj hysj noe av det jeg skriver her inne
Åh Beklager det tenkte jeg ikke på. Lyst til å sende på pm så gjør gjerne det! Jeg elsker blogger! :-)

Alt mulig. Blogger om mamma livet og om opp og nedturer i prøvetiden + ting som engasjerer meg. Hundre prosent ærlig og mine meninger. Liker det sånn :)
Har vurdert å starte å blogge flere ganger selv, men har liksom ikke turt.
En ting er å være her, ingen vet hvem Musemor egentlig er.
Men på en blogg derimot, det er man litt mer åpen samtidig som man må liksom skrive jevnt og ofte, ikke bare når jeg føler for det.
Ikke det at jeg tror jeg har noe å komme med som andre er så veldig interessert i lese heller

Åh Beklager det tenkte jeg ikke på. Lyst til å sende på pm så gjør gjerne det! Jeg elsker blogger! :-)
Det kan jeg vettu :) så koselig! :) jeg og gjør det, men i det siste har det blitt lite lesing av andres. Sender pm nå :)

Er det ikke lov å dele linker?

Ser fortsatt på eureka så da liker jeg serien :) så på pretty little liars tidligere idag :)

Back
Topp