Skravletråd august

Jeg samla på de før :p
Greit å ha...snart kan jo mini se på dem :D
Ja, ikke sant! Min skulle se på skjønnheten og udyret idag mens han spiste lørdagsgodt (vi fant brått ut at den gikk på Disney kanalen), og da måtte jeg jo sitte å se sammen med han da:) Mange år siden jeg har sett den

Deilig med litt alenetid med eldste også:D han er litt lei av småbrødre som dilter etter;)
Det kan man jo forstå;) Godt for begge to med litt alenetid vel:) Jeg og femåringen har hatt mye alenetid bare jeg og han (pappaen har jobba en del mer enn meg), så må prioritere det når lillesøster kommer!

Deilig å ha alt i boks:D
Her er det barnehage og SFO start på mandag...blir litt deilig med hverdag igjen;)
Herlig! :D Her har vi en uke igjen med ferie, så er det tilbake på skolebenken for eldste og første skoledag i 1.klasse for nest eldste. :) Mye nytt for oss alle i år ;)

Ja, ikke sant! Min skulle se på skjønnheten og udyret idag mens han spiste lørdagsgodt (vi fant brått ut at den gikk på Disney kanalen), og da måtte jeg jo sitte å se sammen med han da:) Mange år siden jeg har sett den

Ååå, den er det lenge siden jeg har sett og! :o en av favorittene da jeg var liten jo :p

Back
Topp