Skravletråd august

Åssen fikk han til det? Makan! Du smekka til han?

Han dumpa meg først etter 9 mnd. Jeg gråt sammenhengende i 14 dager og var hoven og fæl.

Så sa han at han angra seg, så vi bør sammen igjen før bursdagen hans. Så tok d 3 mnd og han dumpa meg igjen.

Gråt litt da, men ikke mye. Jeg var jo overbevist om at han kom til å ombestemme seg igjen.

D gjorde han altså ikke. Og greit var d igrunn ;)

God morgen alle sammen. Jeg fikk sove lenge i dag, herlig!!
Mannen som stod opp med guttungen i dag. :D

Hva er dagens planer:)?
God formiddag:D så deilig å sove lenge!!
Vi skal rydde låve og kaste søppel...men først skal jeg trene:)
Du da?

Han dumpa meg først etter 9 mnd. Jeg gråt sammenhengende i 14 dager og var hoven og fæl.

Så sa han at han angra seg, så vi bør sammen igjen før bursdagen hans. Så tok d 3 mnd og han dumpa meg igjen.

Gråt litt da, men ikke mye. Jeg var jo overbevist om at han kom til å ombestemme seg igjen.

D gjorde han altså ikke. Og greit var d igrunn ;)
For en dott! Enda godt det ikke ble noen runde tre kanskje :-)

God formiddag:D så deilig å sove lenge!!
Vi skal rydde låve og kaste søppel...men først skal jeg trene:)
Du da?

ja fantastisk:D

ååhh, greit å få unna litt boss:)
Ka trening?:)

Vi skal ned å se på en vugge kl. 11.00...så innom slaktern, europris +++...
Ellers skal mannen ut i dag...så jeg koser meg hjemme med guttungen ...baker og ser film.
Popcorn og jentefilm på meg i kveld;)

God morgen. Hva skravles det om. Fælt å si, men jeg nyter litt å bare ha meg selv og en unge hjemme to dager. Stille og rolig, ikke noe rot, en unge å legge, en unge å stå opp med, en unge å kose med 100 %:)
Men når eldste kommer hjem i kveld skal bare han og jeg dra og bade i morgen.
God formiddag:D
En unge er luksus:p

Var inne å så på nettsiden:D
Så mye lekkert!
Ja, de har mye stilig. Sikler på et bord der og...i den "nye" stua...men i og med vi kjøpte et til nesten 8000 til "gamle" stua kan vi ikke ta oss råd til det nå:P

Back
Topp