Det skjønner jeg. Blir som oftest nærmeste her ogsåKjører ikke land og strand rundt liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg. Blir som oftest nærmeste her ogsåKjører ikke land og strand rundt liksom![]()
Så koselig!håper du får overtalt ham. Her er det lite håp for noe som helst, premier league(?) starter i dag
![]()
![]()
Hehe, ok.. da sulten dere ikke iallefallNei, bare mannen og jeg som skal kose oss
Kommer til å bli noen fine lunsjer utover![]()
Hmm...kjedelig:/ hVORDAN gikk det i går? Hørte du ikke noe?Jeg har sendt hu en melding som jeg ser er mottatt og lest men ikke noe svar...
Pvr-dekoder! Få han til å ta det oppSå koselig!håper du får overtalt ham. Her er det lite håp for noe som helst, premier league(?) starter i dag
![]()
![]()
Du er heldig!Uff..alltid like trist når fotballen startermin hater heldigvis denslags
![]()
Kjøpte ikke veldig mye i dag, men fant et fint ullteppe til vogna som jeg kjøpte
Har du handlet mye til babyen enda da?
Hørtes koselig ut det da![]()
Her også. Sånn ordentlig frelst. Han satt å leste seg opp i går så han kunne vite mer om spillerne på lagene. Jeg bare. ok.Du er heldig!Min er helt frelst!
![]()
Jeg har faktisk skjev rygg altså! Helt santHahahaha! Nå ler jeg så høyt og Snorker så masse!
Jeg har alltid sett for meg Lolo ganske strak i ryggen jeg. Men det er alltids noe korsetter man kan bruke?
Han nekter å ta opp kamper for å se de senerePvr-dekoder! Få han til å ta det oppdet er planen min!
Nei,hehe...men er jo spesiell og håndlagetVar jo ikke rasende billig akkurat![]()
Høres ut som minMin eldste var hos frisør for første gang da han var 3 månederså ut som et lykketroll da han ble født
![]()
Ja ble en artig komedie..Hørtes herlig ut![]()
Samme som her detHer også. Sånn ordentlig frelst. Han satt å leste seg opp i går så han kunne vite mer om spillerne på lagene. Jeg bare. ok.
Skjønner denHmm, ikke så mye tror jeg...spørs hva man legger i mye.
Har kjøpt vogn...bestilt vognpose, vognpynt og en del klær. Har jo det meste.
And then you die...Life is a bitch
Hoho...skikkelig luremusSå har han bare lurt meg i alle år
Makan, da har jeg gått glipp av mye indisk!!![]()
Ja det er jo logisk....Brustørst. Etter å ha drukket brus.