Skjønte detJa, jeg gjorde det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte detJa, jeg gjorde det![]()
Ingen kjære morTo tette og ei badehette![]()
Klart jeg gjør det kjæreTakk for detDet er godt du forbarmer deg over meg
Hjelper på altHa ha ja det hjelper nok
Så snill han er med deghan kom hjem med is og en iste type til tilfelle den andre ikke falt i smak![]()
Du får ta det igjen en annen dagHar skravla lite I dag... såååå trøtt og sliten.... og giddaløs...
Bare å innrømme at du gjorde det selvSkjønte det![]()
Jeg vet, vi er uimotståeligeJa, får vel det. Men er så koselig å sitte oppe og![]()
*kyss på kinnet* Du er god duKlart jeg gjør det kjære
Har ikke noe annet valgBare å godta at det er litt turbulent da..![]()
Aldri satt meg inn i rocking som treningsmetode. Men sikkert gøy..? Bruker vel musikk til og vel?Bare rocker men prøver å følge litt viderekomne regler også innimellom
Jeg er jo trøtt.Hehe...går det rundt for deg på morgenkvisten![]()
Sikker på det?Hjelper på alt![]()
Ja bra det blir tatt tak iJaja da får jeg la Vær å smugle neste gang jeg skal krysse noen grenser også damen er jo bra at det ble gjort noe med da
![]()
Life is a bitchHar ikke noe annet valg![]()
Musikk må til jaAldri satt meg inn i rocking som treningsmetode. Men sikkert gøy..? Bruker vel musikk til og vel?
Da velger du hvileHar skravla lite I dag... såååå trøtt og sliten.... og giddaløs...
Bare mot de som er snille*kyss på kinnet* Du er god du![]()
Høres en smule kjent utJeg er jo trøtt.
Jeg har to unger som er trøtte og ikke helt samarbeider.
Jeg glemmer av og til ting.
I tillegg så GÅR det rundt for meg når jeg står opp, lavt blodtrykk. Men det er lenge før jeg glemmer mobilen i gangen da
Bare mot de som er snille![]()