Det er farligJa, har man mye tid og for mye snop er det en dårlig kombo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er farligJa, har man mye tid og for mye snop er det en dårlig kombo![]()
Problemet er så og si løstble satt inn strakstiltak..
Men skjønner hva du mener![]()
Kanskje detKanskje det er meg som er treg![]()
Det vet jeg ikke, men det ligger nærmestDer de har best burger altså?![]()
Wow, så flink du er daGjorde det hver dag før ferien
Nå tror jeg det blir annenhver
Ja det gjør det nokPasser godt syns jeg!![]()
Takk for detMen dt er greit detdu får lov
Haha! JoaGrattis med den![]()
To tette og ei badehetteJa, ellers blir det ørefik!
Jeg vil tro det blir fint allikevelAltfor mange, har jeg funnet ut nå. Litt av et fargesprak jeg lager. Men men, blir fint likevel. Bruker lillalilla, rosa og gult (i pastellfarger), og så hvitt og beige, og ørlittegranne grøntdet var veldig fint oppi hodet mitt da jeg starta
![]()
Så flottder kom mannen hjem igjen![]()
Jeg prøver alltid å få fratrekk hos frisøren siden de kan typ bruke 1/10 mindre bleiking på unike meg. Ikke funket så langt, men så har jeg ikke ledd og flasha The mark!Ingen som hadde turt å kjefte på oss for å parkere nærme innganga, hvis du flasher fødselmerket, håret og latteren, samtidig som jeg går med tenna på tørk for å vise hva som er galt inni der. Må da være innafor?
Ja, den stripa må jo være Slangens merke.
Men praktisk da, med naturlig stripa hår!
Hihi, ja jeg og har det med å ønske meg ting til guttenJa det er det. Derfor jeg ønsket meg det til han
Hihi...kanskje han liker allikevelDet var godt ja!
Ja, snill mann! Han spiste det jo faktisk og.. Jøss..
Sent men godt, på plass i senga. Haøvsovet i sofaen ei stundDa ville jeg ha lagt meg litt![]()
Haha, hadde iallefall fått eget tv program og det går jo litt ut på det samme!Jeg prøver alltid å få fratrekk hos frisøren siden de kan typ bruke 1/10 mindre bleiking på unike meg. Ikke funket så langt, men så har jeg ikke ledd og flasha The mark!
Tror vi kunne styrt verden med kjeften din og skavankene mine!
Bare rocker men prøver å følge litt viderekomne regler også innimellomWow, så flink du er daFølger du no spesielt "program" eller bare rocker du? Hvis du skjønte hva jeg mente
![]()
Da blir det vel lettest på den måten jaDet vet jeg ikke, men det ligger nærmestgidder ikke kjøre inn til sentrum..