Skravletråd august

Problemet er så og si løst;) ble satt inn strakstiltak..
Men skjønner hva du mener:p

Jaja da får jeg la Vær å smugle neste gang jeg skal krysse noen grenser også da :P men er jo bra at det ble gjort noe med da :)

Altfor mange, har jeg funnet ut nå. Litt av et fargesprak jeg lager. Men men, blir fint likevel. Bruker lillalilla, rosa og gult (i pastellfarger), og så hvitt og beige, og ørlittegranne grønt:D det var veldig fint oppi hodet mitt da jeg starta:D
Jeg vil tro det blir fint allikevel :)

Ingen som hadde turt å kjefte på oss for å parkere nærme innganga, hvis du flasher fødselmerket, håret og latteren, samtidig som jeg går med tenna på tørk for å vise hva som er galt inni der. Må da være innafor?

Ja, den stripa må jo være Slangens merke. :rolleyes:
Men praktisk da, med naturlig stripa hår!
Jeg prøver alltid å få fratrekk hos frisøren siden de kan typ bruke 1/10 mindre bleiking på unike meg. Ikke funket så langt, men så har jeg ikke ledd og flasha The mark!
Tror vi kunne styrt verden med kjeften din og skavankene mine!

Jeg prøver alltid å få fratrekk hos frisøren siden de kan typ bruke 1/10 mindre bleiking på unike meg. Ikke funket så langt, men så har jeg ikke ledd og flasha The mark!
Tror vi kunne styrt verden med kjeften din og skavankene mine!
Haha, hadde iallefall fått eget tv program og det går jo litt ut på det samme! :rolleyes:

Back
Topp