Kos dere masse med god mat
Snille mannen!
Det var godt ja!
Ja, snill mann! Han spiste det jo faktisk og.. Jøss..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere masse med god mat
Snille mannen!
Tolk det som man vilDet kunne jo høres så forskjellig utGå å ta deg av gubben
![]()
Hahahahajahaha!!!!!!!Men du har vel i det minste handikap parkering? Spurte tannlegen om jeg kunne få det, siden jeg har en "utviklingsforstyrrelse". Det vil si at jeg fortsatt har to melketenner og mangler to visdomstenner og to jeksler.det var visst ikke morsomt syntes han.
![]()
Heldig med denDet var da enda godt![]()
Veldig langt unnaLangt unna dagen igår![]()
Så herligHvilke farger?
Øh, vet ikke hvorfor "lilla" kom opp to gangerAltfor mange, har jeg funnet ut nå. Litt av et fargesprak jeg lager. Men men, blir fint likevel. Bruker lillalilla, rosa og gult (i pastellfarger), og så hvitt og beige, og ørlittegranne grøntdet var veldig fint oppi hodet mitt da jeg starta
![]()
Det tror jeg ikke på, superwomanJeg gjør da feil hele tiden
Ja, jeg gjorde detTolk det som man vil![]()
Nei, kan fort bli for mye av det gode![]()
Ha ha ja det hjelper nokDa må du skrive fortere![]()
Hvor ofte rocker du forresten?Ikke i dag![]()
Kjekt å få ting dem trenger da!Er bursdagsgave![]()

Ja, får vel det. Men er så koselig å sitte oppe ogSove snart da![]()
Ja det er det. Derfor jeg ønsket meg det til hanKjekt å få ting dem trenger da!
Problemet er så og si løstJeg tenker at det kanskje er noe som hadde hvert lurt å si noe etter man har løst problemet. Ikke mens det fortsatt er ferietid Hehe men det er kanskje bare jeg som tenker slik...
Bare å godta at det er litt turbulent da..Desverre...har prøvd alt![]()
Ingen som hadde turt å kjefte på oss for å parkere nærme innganga, hvis du flasher fødselmerket, håret og latteren, samtidig som jeg går med tenna på tørk for å vise hva som er galt inni der. Må da være innafor?Hahahahajahaha!!!!!!!Herlig altså!
Nei ikke det en gang! Burde være gyldig grunn å få handi-P-plass ved fare for å bli kastet steiner på av... Ja... Ehm.. Jo! Sånne kristne sekter f.eks! Som tror at jeg er merket pga fødselsmerke og håret! Og latter'n!! Det er en reell fare her!
Fra jobb?der kom mannen hjem igjen![]()
Gjorde det hver dag før ferienHvor ofte rocker du forresten?