Skravletråd august

Men du har vel i det minste handikap parkering? Spurte tannlegen om jeg kunne få det, siden jeg har en "utviklingsforstyrrelse". Det vil si at jeg fortsatt har to melketenner og mangler to visdomstenner og to jeksler. :rolleyes: det var visst ikke morsomt syntes han. :rolleyes:
Hahahahajahaha!!!!!!! :D Herlig altså!
Nei ikke det en gang! Burde være gyldig grunn å få handi-P-plass ved fare for å bli kastet steiner på av... Ja... Ehm.. Jo! Sånne kristne sekter f.eks! Som tror at jeg er merket pga fødselsmerke og håret! Og latter'n!! Det er en reell fare her!

han kom hjem med is og en iste type til tilfelle den andre ikke falt i smak :love7

Jeg tenker at det kanskje er noe som hadde hvert lurt å si noe etter man har løst problemet. Ikke mens det fortsatt er ferietid Hehe men det er kanskje bare jeg som tenker slik...
Problemet er så og si løst;) ble satt inn strakstiltak..
Men skjønner hva du mener:p

Hahahahajahaha!!!!!!! :D Herlig altså!
Nei ikke det en gang! Burde være gyldig grunn å få handi-P-plass ved fare for å bli kastet steiner på av... Ja... Ehm.. Jo! Sånne kristne sekter f.eks! Som tror at jeg er merket pga fødselsmerke og håret! Og latter'n!! Det er en reell fare her!
Ingen som hadde turt å kjefte på oss for å parkere nærme innganga, hvis du flasher fødselmerket, håret og latteren, samtidig som jeg går med tenna på tørk for å vise hva som er galt inni der. Må da være innafor?

Ja, den stripa må jo være Slangens merke. :rolleyes:
Men praktisk da, med naturlig stripa hår!

Back
Topp