Skravletråd august

Det tror jeg ikke på, superwoman:cool:
Det at jeg som regel ikke skravler om dem betyr ikke at jeg ikke gjøre dem.
Jeg er tross alt bare et menneske

Njaaaa, usikker :p
Som f.eks....?
Vi hyller skavanker i showet:P Orly har sjuk tannproduksjon og jeg er bare merka. Har du noe rart for deg? Det er inngangsbilletten til et bedre liv! :D

Har lagt meg og håper på en god natt. Driver og blir forkjøla. Greit nok, det skal jeg tåle, bare feberen holder seg unna!
god bedring og håper du slipper unna feberen :)

kanskje jeg faktisk kan få sove litt tidlig idag. håper på det! skal ta siste handling til barnehagen i morgen og skal unne meg å kjøpe 2 ullbodyer til, til snuppa bare fordi jeg har lyst. det sa ikke mannen noen ting på :) tror han skjønner hvor jævlig jeg har det nå, og han sa at jeg kjøpe hva jeg vil til jenta mi <3 men jeg tenker før jeg handler selvsagt ;)

Er veldig kjekt hvis hun har fra naturens side har veldig skeiv rygg. Da passer Laidback Lolo veldig bra inn i konseptet. :)
Hahahaha! Nå ler jeg så høyt og Snorker så masse!

Jeg har alltid sett for meg Lolo ganske strak i ryggen jeg. Men det er alltids noe korsetter man kan bruke?

Hahahaha! Nå ler jeg så høyt og Snorker så masse!

Jeg har alltid sett for meg Lolo ganske strak i ryggen jeg. Men det er alltids noe korsetter man kan bruke?
Ja, men alt går an å fikses på. Korsett, plastisk kirurgi, kledelige klær... Med et profft team i ryggen kan hun oppnå alt!

Ja, men alt går an å fikses på. Korsett, plastisk kirurgi, kledelige klær... Med et profft team i ryggen kan hun oppnå alt!
Helt enig! Spørs om vi har skremt henne bort. Kanskje Lolo kan være den normale, som liksom fungerer delvis som støttekontakt også. Med rett rygg. Bedre at jeg tar pokkelryggen siden jeg allerede ler som Qasimodo. Men da må jeg kreve å få ha sånn rullator som rekvisitt. Det ser så kult ut!

Back
Topp