Vil du være med på showet vårt?Haha, dere ække gode![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil du være med på showet vårt?Haha, dere ække gode![]()
![]()
Ja, det det jo egentlig det da! Blir brus i mårra og vet jeg.. Men så skal jeg ikke drikke brus før neste lørdag, har jeg funnet utHihi, da er det liksom litt unødvendig å ha drukket også..![]()
B fungerer veldig braSikkert bra rockemusikk det da!![]()
Det at jeg som regel ikke skravler om dem betyr ikke at jeg ikke gjøre dem.Det tror jeg ikke på, superwoman![]()
Gjorde det sistFungerer det? Merker du resultat?
Han vet hvor senga er?Bedre sent enn aldri!
Nå sitter mannen og gjesper demonstrativt...
Laidback Lolo! Rollen er oppe for tolkning!Njaaaa, usikker
Som f.eks....?
Vi hyller skavanker i showetNjaaaa, usikker
Som f.eks....?
Ja eller denne forklaringen! Branstorm!Laidback Lolo! Rollen er oppe for tolkning!
god bedring og håper du slipper unna feberenHar lagt meg og håper på en god natt. Driver og blir forkjøla. Greit nok, det skal jeg tåle, bare feberen holder seg unna!
Er veldig kjekt hvis hun har fra naturens side har veldig skeiv rygg. Da passer Laidback Lolo veldig bra inn i konseptet.Ja eller denne forklaringen! Branstorm!
Hahahaha! Nå ler jeg så høyt og Snorker så masse!Er veldig kjekt hvis hun har fra naturens side har veldig skeiv rygg. Da passer Laidback Lolo veldig bra inn i konseptet.![]()
Så bra. Jeg må starte med no trening igjen snart. Blitt slapp i fisken!Gjorde det sist
Ja, men alt går an å fikses på. Korsett, plastisk kirurgi, kledelige klær... Med et profft team i ryggen kan hun oppnå alt!Hahahaha! Nå ler jeg så høyt og Snorker så masse!
Jeg har alltid sett for meg Lolo ganske strak i ryggen jeg. Men det er alltids noe korsetter man kan bruke?
På vei i seng selvSent men godt, på plass i senga. Haøvsovet i sofaen ei stund
Kjører ikke land og strand rundt liksomDa blir det vel lettest på den måten ja![]()
Helt enig! Spørs om vi har skremt henne bort. Kanskje Lolo kan være den normale, som liksom fungerer delvis som støttekontakt også. Med rett rygg. Bedre at jeg tar pokkelryggen siden jeg allerede ler som Qasimodo. Men da må jeg kreve å få ha sånn rullator som rekvisitt. Det ser så kult ut!Ja, men alt går an å fikses på. Korsett, plastisk kirurgi, kledelige klær... Med et profft team i ryggen kan hun oppnå alt!
Itt gå fra mæ Pierre æ kan itt lev uten dæ sjø! Eller god natt! What ever rocks your boat!På vei i seng selv
Sov godt!