Skravletråd august

Hahaha, utrolig herlig! Beste med slike lattere er at de er så smittsomme. Går jo ikke an å holde seg alvorlig når en sitter og snorker og vrinsker om hverandre! :D
Begynner å vokse på meg, men å sende meg ut blandt ulvene som liten (hvor ulvene klart er andre snørrunger) var et prosjekt altså! Kunne jo ikke ha det morsomt! :eek:
Og i tillegg er jeg født med ei cm tykk blond stripe i det ellers ravnsvarte håret mitt og et fødselmerke på størrelse med en deformert søtpotet på magen! Altså jeg hadde ikke sjans!:P

Filmer får jeg sjelden med meg også. Sovner som regel (med mindre Channing Tatum er med i den :P ). Flink til å multitaske du da :)
Haha! Ser på Jørgen Langhelle jeg nå. Ble ikke helt det samme;) Jeg suger egentlig på multitasking, for å være helt ærlig. Glimter til innimellom;)

Skal ha ny sofa og sofabord:D
Sofabordet er på tilbud t.o.m i morgen, så jeg må bestemme str på sofa før jeg bestiller bordet så jeg får riktig str på det;)
Mulig vi venter med å bestille sofaen til det kommer tilbud på den da...
Hvor har dere funnet det hen da?:)

Begynner å vokse på meg, men å sende meg ut blandt ulvene som liten (hvor ulvene klart er andre snørrunger) var et prosjekt altså! Kunne jo ikke ha det morsomt! :eek:
Og i tillegg er jeg født med ei cm tykk blond stripe i det ellers ravnsvarte håret mitt og et fødselmerke på størrelse med en deformert søtpotet på magen! Altså jeg hadde ikke sjans!:P
Hahahaha, er jo dømt til å mislykkes jo! Utrolig at du har kommet deg opp og fram! Du skulle egentlig vært med på Uten Grenser. :)

Back
Topp