Neida, det er bare noe du tror.Min er litt treg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, det er bare noe du tror.Min er litt treg![]()
Prøve igjen i morgenJoa, meg, cola og Hotel Cæsar med sovende mini ved siden av. Det funker det ogHadde sett for meg kjærestetid i kveld, men får satse på det i morgen
![]()
Bra, det er viktigskal ta godt vare på hverandre i kveld![]()
Bare sånn at jeg ikke oppfatter detNei det gjør jeg ikke![]()
Haha...ta deg av gubben duFår kjeft av sidemannen. Må visst være kjæreste også nå! Snakkes senere![]()
Så spennendesnart er det barnehagestart for jenta mi da17.august
flere som har barn som skal starte i barnehagen denne mnd? betalte første regningen denne uken
![]()
Begynner å vokse på meg, men å sende meg ut blandt ulvene som liten (hvor ulvene klart er andre snørrunger) var et prosjekt altså! Kunne jo ikke ha det morsomt!Hahaha, utrolig herlig! Beste med slike lattere er at de er så smittsomme. Går jo ikke an å holde seg alvorlig når en sitter og snorker og vrinsker om hverandre!![]()
Da blir det helt knallhun elsker små og store barn så ja![]()
Haha! Ser på Jørgen Langhelle jeg nå. Ble ikke helt det sammeFilmer får jeg sjelden med meg også. Sovner som regel (med mindre Channing Tatum er med i den). Flink til å multitaske du da
![]()
Ha ha bra detTakker Gud hver dag for det![]()
Neida, helt greit om du gjør noen feilDa skal jeg prøve å gjøre det bedre neste gang![]()
Hvor har dere funnet det hen da?Skal ha ny sofa og sofabord
Sofabordet er på tilbud t.o.m i morgen, så jeg må bestemme str på sofa før jeg bestiller bordet så jeg får riktig str på det
Mulig vi venter med å bestille sofaen til det kommer tilbud på den da...
Mhm var det jeg tenkteBare sånn at jeg ikke oppfatter det![]()
Fra gatekjøkkenet i HelgeroaFra hvor ?![]()
Hehe! Viktig detFår kjeft av sidemannen. Må visst være kjæreste også nå! Snakkes senere![]()
Hahahaha, er jo dømt til å mislykkes jo! Utrolig at du har kommet deg opp og fram! Du skulle egentlig vært med på Uten Grenser.Begynner å vokse på meg, men å sende meg ut blandt ulvene som liten (hvor ulvene klart er andre snørrunger) var et prosjekt altså! Kunne jo ikke ha det morsomt!
Og i tillegg er jeg født med ei cm tykk blond stripe i det ellers ravnsvarte håret mitt og et fødselmerke på størrelse med en deformert søtpotet på magen! Altså jeg hadde ikke sjans!![]()
Takk, søtaDu er flink !
Grattis med denHehe, samboeren kjøpte det i dag...
Det kunne jo høres så forskjellig utHaha...ta deg av gubben du![]()
Kos deg med pizzaNå venter jeg på pizzaogså slapper jeg egentlig bare av
![]()