Har skravlet siden mars, vant i april, men da var det sånn at premiene tilhørte de ulike plassene, og da jobbet jeg meg til en premieplass.Hvor mange måneder prøvde dere før dere vant noe første gang?
Utålmodig? Jeg? Neeeei da.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har skravlet siden mars, vant i april, men da var det sånn at premiene tilhørte de ulike plassene, og da jobbet jeg meg til en premieplass.Hvor mange måneder prøvde dere før dere vant noe første gang?
Utålmodig? Jeg? Neeeei da.![]()
Nå venter jeg på pizzaGod kveld snuppa
Hva gjør du?
Hva da? Ble litt nysgjerrigDet trodde jeg var allmenn kjent![]()
oi såpass jaSkal ikke starte før i november, men har betalt regning for august allikevel.
Hadde ikke fått med meg at du vant Flexi Criben![]()
Jeg er hos frisør annenhver måned jegVeldig greit med en mann som klipper. Så her i huset er det bare meg som går til frisør (seg selv og delvis guttungen tar han med maskin) og jeg gidder liksom ikke gå helt hvert år... burde absolutt nå
Ja, men bedre enn å ikke ha noen plass i novemberoi såpass jaden er kjip
Vi er FOR avhengigeHadde aldri skjedd her heller![]()
Du begynner å bli bitt av skravlebasillenTror Gitte tar meg igjen på neste oppdatering![]()
Trodde jeg skulle havne langt ned på lista på jobb. Trist at jeg tenkte på det?![]()
det er så santJa, men bedre enn å ikke ha noen plass i november![]()

Så da må man bare punge utdet er så sant![]()
Ja det får vi håpe ;-)Håper vi får samme været som dere
Uff da??? Bra det bare var gommen!
Å ja, ser det nå på foreningssiden vårVar et innslag om underbemanning i tollvesenet under ferieavviklingen og at Siv Jensen vil gjøre noe med det
Hahabra den ikke hadde forvillet seg dit
![]()
Det er det faktisk
Har mannen kommet hjem da?
Ikke santJa! Skumle greier! Jeg klager over vaskemaskina liksom..
Helt håpløst. Nesten.Vi er FOR avhengige![]()