Ja det er noe å glede seg tilSå koseligGleder meg til min tur
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er noe å glede seg tilSå koseligGleder meg til min tur
![]()
Hvor mye har det blitt?Oj så mye jeg har skravlet i dag
HeheEller du kan lage selv ;-)
Det gjorde vi.
Kjøpte en vanlig spinkelseng brukt, kappet av ene langsida og satte den i klem mellom vår seng og veggen. Funka gull, og gav oss litt ekstra plass i tillegg til vår 180 seng ;-)
Ofte havna jeg uti den senga selv også i løpet av natta![]()
Flaks jeg er lita![]()
394 innlegg......Hvor mye har det blitt?
Ny oppdatering kommet?
Mission Impossible. Blir det brodern velger... Så lenge det ikke er noe jeg ikke absolutt vil se..Hva skal dere se?
JaViktigere å dekke barnets behov enn å bestemme seg for noe før man har fått ungen ut ;-)
Ta det som det kommer ;-)
De blir så fort store og da vil de ikke kose mer ;-)
Ja det er godt jobbet :-D394 innlegg......
Ja kom akkurat
Ny rekord på megJa det er godt jobbet :-D
Aner ikke hvor mange jeg har skrevet :-o
MhmJa det er noe å glede seg til![]()
Ja så enig med deg!Viktigere å dekke barnets behov enn å bestemme seg for noe før man har fått ungen ut ;-)
Ta det som det kommer ;-)
De blir så fort store og da vil de ikke kose mer ;-)
MhmVi begge gleder oss masse
Vi begge er glade i barn... Jeg har små tantebarn og søskenbarn, mens han har små søsken og en liten fetter... Låner de innimellom, men blir noe annet med sitt eget lille nurk
![]()
MhmJa det er detveldig koselig med tantebarn også da
bare synd mine bor et stykke unna..
Mhm
Ingen bor rett ved oss... De nærmeste er småsøskna hans på ca 20-30min, mens de andre bor alt fra 40 min - 1 time - 7 timer unna...
Mhm... Blir forskjell på når man ser hverandre... Men sånn er det bare... Flyr som regel når jeg besøker de som bor langt unna.... Mens de kjøret hit... Men i hverdagen kan 2,5t også bli for langt.... De som bor 7t unna bor også halve året i utlandet, så da er de enda lenger unna....20 min- 1 time er jo litt greiere avstander enn 7 timer. Det er vel ikke så ofte dere treffer de som bor 7 timer unna?
Mine nevøer bor 2,5 time unna de da... ikke alt for langt men langt nok..
Ja det er kjempebra :-DNy rekord på meg
Mhm... Blir forskjell på når man ser hverandre... Men sånn er det bare... Flyr som regel når jeg besøker de som bor langt unna.... Mens de kjøret hit... Men i hverdagen kan 2,5t også bli for langt.... De som bor 7t unna bor også halve året i utlandet, så da er de enda lenger unna....
Ja det gjør som regel det ;-)JaAlt går seg til uansett om det blir sånn eller sånn
![]()