Skravletråd august

Eller du kan lage selv ;-)
Det gjorde vi.

Kjøpte en vanlig spinkelseng brukt, kappet av ene langsida og satte den i klem mellom vår seng og veggen. Funka gull, og gav oss litt ekstra plass i tillegg til vår 180 seng ;-)
Ofte havna jeg uti den senga selv også i løpet av natta :-P
Flaks jeg er lita :-P
Hehe :P Har vurdert å ha senga tett inntil.. Men da må jeg bytte plass med gubben I senga, fordi på min side er det klesskap og kommode. Mens han har vegg og et vindu på sin side.. Våres kan den ene siden senkes. Har også vurdert å prøve å ta av den siden...

Mhm :) Vi begge gleder oss masse :) Vi begge er glade i barn... Jeg har små tantebarn og søskenbarn, mens han har små søsken og en liten fetter... Låner de innimellom, men blir noe annet med sitt eget lille nurk :)

Ja det er det :) veldig koselig med tantebarn også da :) bare synd mine bor et stykke unna..

Mhm :)
Ingen bor rett ved oss... De nærmeste er småsøskna hans på ca 20-30min, mens de andre bor alt fra 40 min - 1 time - 7 timer unna...

20 min- 1 time er jo litt greiere avstander enn 7 timer. Det er vel ikke så ofte dere treffer de som bor 7 timer unna?

Mine nevøer bor 2,5 time unna de da... ikke alt for langt men langt nok..

20 min- 1 time er jo litt greiere avstander enn 7 timer. Det er vel ikke så ofte dere treffer de som bor 7 timer unna?

Mine nevøer bor 2,5 time unna de da... ikke alt for langt men langt nok..
Mhm... Blir forskjell på når man ser hverandre... Men sånn er det bare... Flyr som regel når jeg besøker de som bor langt unna.... Mens de kjøret hit... Men i hverdagen kan 2,5t også bli for langt.... De som bor 7t unna bor også halve året i utlandet, så da er de enda lenger unna....

Mhm... Blir forskjell på når man ser hverandre... Men sånn er det bare... Flyr som regel når jeg besøker de som bor langt unna.... Mens de kjøret hit... Men i hverdagen kan 2,5t også bli for langt.... De som bor 7t unna bor også halve året i utlandet, så da er de enda lenger unna....

Ja man kan ikke få til å besøke de som bor langt unna like ofte som de som bor nærmere. Nei da blir det vel ikke akkurat lettere når de er i utlandet.

det blir ikke til at jeg ser de så ofte. Som regel så blir det til at jeg ser de om de skal være hos mamma og på sommeren ellers så er det en sjelden tur til de.

Back
Topp