Barbere tenna????Nei jeg må kaste inn håndkleet og barbere tenna! Natta!
Det blir vel litt feil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barbere tenna????Nei jeg må kaste inn håndkleet og barbere tenna! Natta!
nei fysj;D men syns den passet godt inn herFrister ikke mye![]()
Hehe! Jeg hadde egentlig mest lyst på sjokolade og brus, men prøver å ta meg sammen nå.. Så da tillot jeg meg syltetøy med god samvittighetJa, det er jo bedre. Her ble det hvitost, men jeg spiste is tidligere i kveld![]()
Kan virke sånnVi er nok for aktive![]()
Men nå er den treig igjen!!Har blitt mye bedre nå![]()
Takk søtaHar også nett butikk så jeg nå
http://www.lagerhaus.no/interior/kontor/block-vecka
Da er det jo bra han jobber kortere. Men passer ikke så veldig bra med kollapset mann nå fremover da...Det er det jeg er redd for...
Appen du snakker om?Men nå er den treig igjen!!
Skikkelig bereist lita frøkenHaha ja, andre gang hun er på tur i det O store utland!![]()
![]()
Hørtes vondt utNei jeg må kaste inn håndkleet og barbere tenna! Natta!
Vært lykkelig uvitende om dens eksistens?Takk søtaskulle jeg gjort uten deg?!
Har du lyst har du lov!!Trodde det var lenge til for meg også, men lurer jammen på om jeg skal benytte anledningen i helga. Eller hvertfall neste helg![]()
Kom på det for 10 minutter siden jegHar helt glemt at jeg skulle spise kveldsmat![]()
Hvordan lager du det morsomme smilet?Men nå skal jeg snart hente meg en brødskiver![]()
Kan vel være lurt å ta seg sammenHehe! Jeg hadde egentlig mest lyst på sjokolade og brus, men prøver å ta meg sammen nå.. Så da tillot jeg meg syltetøy med god samvittighetdrakk en milkshake tidligere da
![]()
Uff da, det er ikke noe å juble forDet er det jeg er redd for...
KjektJeg bruker den til å få opp topp 100 listen
Skriver : e e k :Hvordan lager du det morsomme smilet?![]()
Ja!Appen du snakker om?
Det ser du når du quoter ;-)Hvordan lager du det morsomme smilet?![]()