Hihi..Han kjenner deg godt![]()
Eller godt opplært, du får velge selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi..Han kjenner deg godt![]()
Ja, det er det ogsåOg forutsigbart for barna![]()
Hehe, ja ikke sant! Typisk! Men så har jeg og sett hvordan han stryker, og det blir jo ikke helt bra hellerSom å høre oss det derOg hvis han ser det så kommer han med det som må strykes en time før vi skal reise. I beste fall
![]()
Hva skal mannen med strøket skjorte i morgen da?
Du skal først og fremst være mamma duVel kan ikke si jeg føler meg veldig effektiv her jeg sitter med lillebror sovende i armkroken min når jeg skulle ha vaska :O
Men da blir det vel litt bredtDu har jo to hender?![]()
Er bra detJa, veldig hyggelige damer![]()
Appen er råååtregSå himla tregt det gikk nå da
Kan hende han gjør det med viljeHehe, ja ikke sant! Typisk! Men så har jeg og sett hvordan han stryker, og det blir jo ikke helt bra hellerHvis ikke han gjør det med vilje og da
Hehe
![]()
Han skal i begravelseEn gammel kompis som gikk bort brått
![]()
Vi er godt selskap ikke sant?Takk! Koser meg sammen med dere![]()
Vi leterBare kjøp, det finnes mange der ute![]()
Syns egentlig litt synd på dere at hun legger seg så sentSjumannen klarte å legge henne nå, tror hun sover!! Klokka er bare ti, så det var ikke verst!
Appen er treg....Syns folk prater i et godt tempo, jeg
ÅjaSnill du er da. Jeg er vokst opp med at det er mannfolk jobb![]()
Skikkelig dårlig :-oDet var da dårlige greier
Så hyggeligEr bra deter så heldig så jeg har så mange trivelige skravlehøner på terminforumet mitt og
![]()
Ikke bare hos meg med andre ord... Men Syns det var verst sånn for en times tid siden. Nå går det greitAppen er råååtreg![]()
Den bruker ikke jeg nå.Appen er treg....![]()
Henger 18 minutter etter dereDu har vel ikke noe å ta igjen?![]()
He he, hun sovner som regel før halv åtte, men i kveld fikk hun tydeligvis hentet frem noe uante krefter i kveldsflaskaSyns egentlig litt synd på dere at hun legger seg så sent
Veldig irriterendeDet er jo ikke bra![]()