Du er effektiv du søta![]()
Vel kan ikke si jeg føler meg veldig effektiv her jeg sitter med lillebror sovende i armkroken min når jeg skulle ha vaska :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er effektiv du søta![]()
Haha åh da forstår jeg! Haha søt da!Jeeez hu er bare 10 mnd! Rull sammen kroppen og SOV!!![]()
Kanskje hun er b menneskeJeeez hu er bare 10 mnd! Rull sammen kroppen og SOV!!![]()
Så får man ta den plassen man fårDet er det viktigste ja
Der er jeg veldig enig med degTakk søte du <3 Jeg kjente jo at når jeg var prøver så ville jeg gjort hva som helst for å være kvalm pga en spire. Men jeg skjønte liksom de som klaget også, selv om jeg ikke hadde opplevd det selv. Å spy og være kvalm er det verste jeg kan tenke meg, vedsiden av migrene.
Det må man bareSå får man ta den plassen man får
Veldig sjelden vi stryker, men når det gjøres er det stort sett jeg som gjør det, faktiskDet meste er greit da men ikke altDeler dere på strykinga hjemme hos dere?
Prøver så godt jeg kanDa er det bare å holde skravle i gang![]()
Takk! Koser meg sammen med dereGod kveldkos deg på sofaen!
Kommer tilbake igjen snartNå er den sendt
Ok, fikk ikke med meg detIkke spør meg om det, jeg bare sier hva det snakkes om, og som jeg påprkte har jeg hørt det skal være godt, men ikke prøvd selv
Gjør nok det jaSkravles vel for mye![]()
![]()
Ja, veldig mange som er med. Det er kjempekoselig! Litt lettere å få en del innlegg også daDet er bra. Fikk en laber start på mnd, så nå må jeg prøve å skravle meg opp. Men er jammen meg mange som skravler mye denne mndmen er jo heldigvis ikke plasseringen som er viktig da
![]()
Verste jeg leser som svar på noen som klager på at de er kvalme når de er gravide.Hvorfor er det noe av det verste du leser?
Haha...det hadde jeg gjort glattJada unge er fornøydVurderer å ringe vaskedama og be hu komme igjen i morgen. Hun sa hun kunne det...
Hurra for detKommer tilbake igjen snart![]()
JeppDet må man bare![]()
Ok da såVerste jeg leser som svar på noen som klager på at de er kvalme når de er gravide.
Jeg mener man skal ha lov til å klage på det uansett hvor glad man er for at man er gravid.
Syns et slikt svar rett og slett er litt frekt