Skravletråd august

Er det 1500 du går inn for denne mnd liksom? Vet ikke helt hva jeg greier jeg. Så prøver bare å skravle på, så får jeg vare se hvor jeg ender.
Har litt lyst til å klare 1500 ja. 2222 er urealistisk for meg. Trolig 1500 også, men jeg prøver ;)
må jo bare skravle og se hva det fører til.

God kveld, alle sammen! Endelig er lillemann i seng, nå skal et par timer på sofaen nytes før senga kaller.

Har litt lyst til å klare 1500 ja. 2222 er urealistisk for meg. Trolig 1500 også, men jeg prøver ;)
må jo bare skravle og se hva det fører til.
Det som er planen min og. I juni greide jeg over 3000 innlegg:O skjønner ikke selv hvordan jeg greide det. Mens forrige mnd skulle jeg prøve å greie 2000 men havna bare på 1100 eller no sånt. Så denne mnd har jeg ikke no bestemt mål.

Åh, skulle laga meg en kopp te hadde det ikke vært for at jeg allerede har drukket to kopper kaffe idag.. Er vel det som er kvota for gravide
Akkurat det er faktisk litt godt med å ikke være gravid lengre. Ingen koffeinkvote, og kaffe smaker godt igjen!

Javisst! Og jeg har ikke kjøpt noe særlig med ull selv, så det var veldig greit :D
Det har ikke jeg heller. Men må vel det etterhvert og. Ganske varm av seg her da så ingen behov helt enda

Back
Topp