Vi var veldig gode på det før, men har sklidd ut veldig nå. Må ordne med det igjenDet er det jeg også mener
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var veldig gode på det før, men har sklidd ut veldig nå. Må ordne med det igjenDet er det jeg også mener
Ble det ikke noe på meg altså?Ehm du trenger ikke se
Sorry
I så tilfelle er han en snart mann!Har spist den sånn siden jeg var liten jeglærte av pappa... Kanskje det bare var for at jeg ikke skulle spise den opp så fort, haha
![]()
Det er sant...jeg var zombie![]()
SpentSnart ny oppdatering
Haha...det må han spare lenge tilHar han peila seg ut noe han har lyst på eller? Min femårig fikk øye på et sånn håndlagd skip på en sånn antikvitiets-butikk, som han har så lyst på og vil spare til. Sier ikke han så mye at den kosta over 3000 kr liksomPrøvde å forklare at han år han måtte ha ca 16-17 200-lapper, men..
![]()
Så kult da!Jeg og mannen feriet jo felles 70 årsdag i fjor..
Ble visst ikke detBle det ikke noe på meg altså?![]()
Jeg tenkte tapet med motiv fra "lille prinsesse" (barnetv) jeg og lurte på hvor du hadde funnet det...MhmBegge er rosa. Tryllestøv er mørk rosa og lille prinsesse er lys rosa
![]()
Er oppdatert nåSpentkommer neppe opp i de 300 jeg bør ligge på ila dagen. Skjønner ikke hvordan dere får til så mange innlegg bare på en enkelt dag altså!
Så kjedelig daBle visst ikke det
Må inn å seEr oppdatert nå
Her har det ikke sklidd ut.Vi var veldig gode på det før, men har sklidd ut veldig nå. Må ordne med det igjen![]()
Flink du erYey klatret opp til 5.plass!!
Jeg er fornøydMå inn å se![]()
Det kjipe for meg er bare at jeg klarer bare ca 1/2 porsjon an middag før jeg er mett. Og taco er jo så godt, enn å måtte gi seg så fort da '!!MmmmmGleder meg til å kunne spise taco igjen... Med frøkna i magen så blir jeg uvel i magen og får oppstøt osv, ble nesten ikke søvn de døgna.... Har spist taco 2 ganger i svangerskapet og fikk like dårlig erfaring begge gangene...
Er happy jegFlink du er![]()
Det kommer seg, det kommer seg.Er oppdatert nå