Jeg har trua!Tror faktisk jeg også må prøve det. Kan jo være det gir mindre halsbrann når den er fryst?
Jeg mener, jeg får jo ikke halsbrann av japp isen så.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har trua!Tror faktisk jeg også må prøve det. Kan jo være det gir mindre halsbrann når den er fryst?
Jeg mener, jeg får jo ikke halsbrann av japp isen så.![]()
Sånn er det her og. Håper han en dag innser hva han har gått glipp avHar en pappa som oppfører seg på samme måten...
Han flyttet fra mamma pga ny dame i 2009, siden har vi knapt sett han!
Jeg hadde lett blitt liggende noen timer til500 post siden jeg var innom sist
Ligger som ett slakt på senga, mini er amma i søvn, eldste er så høy på sukker at han svever over senga.
1. Etg ser HELT bomba ut med boller og kaker og pølser og vælva brus og leker over alt. Burde gått og rydda men har mest lyst på en kake. Tror jeg bare blir liggende...
Rosa med grønne prikker?Det synes jeg du burde
Fint.Klart jeg gjør
Ta deg en kake og bli liggende500 post siden jeg var innom sist
Ligger som ett slakt på senga, mini er amma i søvn, eldste er så høy på sukker at han svever over senga.
1. Etg ser HELT bomba ut med boller og kaker og pølser og vælva brus og leker over alt. Burde gått og rydda men har mest lyst på en kake. Tror jeg bare blir liggende...
Uff ja, skulle gjerne hatt litt flere før denSnart ny oppdatering
Ja, blir det
Ja, fikk blomster, en ullbody, ullpysj og en del andre klær i litt større str.. 68 tror jeg det var![]()
Som skal legges i frysenJapp har blitt nevnt![]()
Vrient når alt vi har snakket om er hvor mye JEG spesielt skal kose meg med vin når vi endelig er på tur sammenHerlig å være litt sosial
Du får finne en god unnskyldning for å ligge unna vinflaska![]()
Må inn i dagboka å se!Fint.
Det rommet som skal bli storebror sitt, du har kanskje sett bilder? Ligger i dagboka mi. Må tapetseres også da. Lillesøster sitt skal trolig males, men der er det bare møbler å ta ut, ikke mye rot.
Vårt soverom er et kaos av klær i poser og esker (altså fravokst barnetøy for det meste) og antakelig ca tusen single sokker et sted må jo partnerne være til de som ikke er to... Du fikser dette, sant?
Jeg har lyst på taco. Men vi hadde der vel faktisk en dag sist uke, jeg hadde bare glemt det og trodde vi ikke hadde hatt siden juniVi har hatt taco
Ikke kommet skikkelig igang med middagsplanleggingen her, men starter på mandag etter ferien![]()
Kan fortsatt rekke detJeg er der om to min
Neida, det et helt lov det!Jepp, vi er gærne!![]()
Du ligger da godt anUff ja, skulle gjerne hatt litt flere før den
Jeg synes heller ikke det er myeMå dere gi dere! Halvveis til 70 er da ikke stort!!nettopp begynt på livet jo!
Det hadde vært kult! Å lilla hårRosa med grønne prikker?
Ullklær er kjekt å ha når det blir kaldere![]()
Har jo vært der jegKan fortsatt rekke det![]()
Det vet jeg, men det hindrer ikke at jeg godt kunne ha tengt meg flere før oppdateringenDu ligger da godt an