Skravletråd august

500 post siden jeg var innom sist:o
Ligger som ett slakt på senga, mini er amma i søvn, eldste er så høy på sukker at han svever over senga.
1. Etg ser HELT bomba ut med boller og kaker og pølser og vælva brus og leker over alt. Burde gått og rydda men har mest lyst på en kake. Tror jeg bare blir liggende...
Jeg hadde lett blitt liggende noen timer til;)

Klart jeg gjør
Fint.

Det rommet som skal bli storebror sitt, du har kanskje sett bilder? Ligger i dagboka mi. Må tapetseres også da. Lillesøster sitt skal trolig males, men der er det bare møbler å ta ut, ikke mye rot.

Vårt soverom er et kaos av klær i poser og esker (altså fravokst barnetøy for det meste) og antakelig ca tusen single sokker et sted må jo partnerne være til de som ikke er to... Du fikser dette, sant?

500 post siden jeg var innom sist:eek:
Ligger som ett slakt på senga, mini er amma i søvn, eldste er så høy på sukker at han svever over senga.
1. Etg ser HELT bomba ut med boller og kaker og pølser og vælva brus og leker over alt. Burde gått og rydda men har mest lyst på en kake. Tror jeg bare blir liggende...
Ta deg en kake og bli liggende

Herlig å være litt sosial:D
Du får finne en god unnskyldning for å ligge unna vinflaska;)
Vrient når alt vi har snakket om er hvor mye JEG spesielt skal kose meg med vin når vi endelig er på tur sammen :P Men men..

Fint.

Det rommet som skal bli storebror sitt, du har kanskje sett bilder? Ligger i dagboka mi. Må tapetseres også da. Lillesøster sitt skal trolig males, men der er det bare møbler å ta ut, ikke mye rot.

Vårt soverom er et kaos av klær i poser og esker (altså fravokst barnetøy for det meste) og antakelig ca tusen single sokker et sted må jo partnerne være til de som ikke er to... Du fikser dette, sant?
Må inn i dagboka å se!

Men jada klart jeg fikser det, ikke noe problem

Vi har hatt taco:D
Ikke kommet skikkelig igang med middagsplanleggingen her, men starter på mandag etter ferien:)
Jeg har lyst på taco. Men vi hadde der vel faktisk en dag sist uke, jeg hadde bare glemt det og trodde vi ikke hadde hatt siden juni

Back
Topp