Ååh...sjokoladeElsker japp, men får så halsbrann av det!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...sjokoladeElsker japp, men får så halsbrann av det!![]()
Det tok jeg som en selvfølgeJeg skal være her![]()
Hva spiser dere idag?Bedre sent enn aldri; Fint folk spiser seint. Nå er det middagstid her..![]()
![]()
Og is, men hittil i dag har vi unngått vafler og sjokoladeHockeypulver og middagsmenyer![]()
Flink du erKlart det, sendes i morgen![]()
Det forklarer mye....Er jo halvveis til 70
Han er nok flinkere til å pynte opp stua. Men han lukter nok litt gammelt.Uff nei, han vet jeg virkelig ikke hva jeg skulle ha gjort med...
Lurer på om han er flink til å støvsuge
Tror muligens jeg trenger en slik, ja
Sier hun som er halvveis til 80Det forklarer mye....![]()
Viktig å gjøre slik som passer hver enkelt best!Vi føler tilhørighet til kirka, så dåp blir det mest naturlige valget
![]()
Samme som vi hadde detTaco på menyen i dagBarna har samværshelg med far fra i morgen, så da tar vi fredag på forskudd
![]()
Hvor gammel er du?Og her skravles det, ser jegOm alder har jeg skjønt
føler meg nesten som rene skjære barnerompa jeg nå
![]()
Det går jo bra, han sover jo endel?![]()
Det skal jeg også etterpåJa jeg tror det
Men litt kjip farge daUff nei, han vet jeg virkelig ikke hva jeg skulle ha gjort med...
Lurer på om han er flink til å støvsuge
Tror muligens jeg trenger en slik, ja
MmmmmVi har hatt taco![]()
Haha...det frister ikke meg som ikke-gravidIkke lov å si det før man har prøvd! Hahahah! Jeg er gravid da så ikke helt riktig navla om dagen![]()
Ja om man liker mye besøk så er det jo ok
Likte litt fred og ro de første ukene jeg![]()
Nei, du trenger ikke si detNei det sa jeg ikke
Har han peila seg ut noe han har lyst på eller? Min femårig fikk øye på et sånn håndlagd skip på en sånn antikvitiets-butikk, som han har så lyst på og vil spare til. Sier ikke han så mye at den kosta over 3000 kr liksomSå kjekt med slike venninner
Jeg skal på shopping med eldste som ville kjøpe seg en ting for pengene sine![]()